20.04.2024
 
אשת טורס: זנזיבר בטיסות ישירות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

לרגל חגי תשרי המתקרבים משיקה אשת טורס יעד חדש - זנזיבר. לדברי מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, "החל מראש השנה ועד סוכות, אשת טורס תפעיל טיסות ישירות לאחד היעדים היותר אקזוטיים שיש, שנמצא במרחק של חמש וחצי שעות טיסה מישראל. עד היום הופעלו הטיסות לזנזיבר במועדים נקודתיים, בסוכות ופסח, ובמטוס אחד בלבד שטס בקו". במהלך ספטמבר-אוקטובר 2014, תפעיל אשת טורס סדרה של ארבע טיסות ישירות שבועיות (בימי שלישי, החל מ-23 בספטמבר), שיבוצעו בידי ארקיע. "המטרה העיקרית שלנו, היא להנגיש לנוסע הישראלי את אחד היעדים היותר חלומיים שיש, הן מבחינת קיצור טווחי ההגעה בטיסות ישירות ונוחות, והן מבחינת חתך המחירים. עד היום במסגרת פתיחת היעד בתקופות נקודתיות ובחגים, היה חתך המחירים נע בין 2,500 ל-3,000 דולר לחבילה לאדם. ואולם, עם הפעלת סדרת הטיסות שלנו, המחיר יורד משמעותית - החל מ-1,799 דולר לאדם לחבילה".

זכאי מוסיפה ש"התחלנו לשווק את זנזיבר לפני כחודש, והביקושים עלו על הציפיות, כאשר כבר בימים אלו - חודש לפני תחילת החגים - אנו בשלבי סיום מכירה של כל מלאי המקומות לראש השנה ויום כיפור". 

לדברי זכאי, "מאחר ואין בנמצא סטטיסטיקה מדויקת, ההערכות הן כי מדי שנה מבקרים בזנזיבר כחצי מיליון תיירים. עד לפני כשנה, השוק האיטלקי שלט באופן כמעט אבסולוטי בנתחי התנועה העיקריים לאי. אולם לפני כשנה, ובעקבות המשבר הכלכלי המתמשך באיטליה נחתכה דרמטית תנועת התיירים האיטלקים והחל זרם חדש של תיירים מגרמניה, דרום אפריקה וצרפת".

אשת טורס משווקת חבילות נופש של 6 עד שבעה לילות, הכוללת ימים מלאים באי, טיסה, העברות למלון, לינה במלונות בדרגת ארבעה וחמישה כוכבים על בסיס חצי פנסיון או על בסיס הכל כלול. בנוסף יוצע באשת טורס גם טיול מיני מאורגן לאי, שכולל ארבעה ימי פעילות מלאים ושלושה ימי נופש, במלון ארבעה כוכבים על בסיס חצי פנסיון.

 

 

 

19/08/2014