25.04.2024
 
אל על: "הירידה בהכנסות ברבעון השלישי 2014 תסתכם בטווח של כ-55 עד 65 מיליון דולר בשל מבצע צוק איתן"

 

שירות חדשות תיירות

 

להלן הודעת אל על לבורסה, בנושא השפעת מבצע 'צוק איתן' על החברה: 

להערכה הכספית הראשונית שנערכה בחברה בדבר הפגיעה בהכנסות כתוצאה מביטולי הטיסות וצמצום ההזמנות בעקבות מבצע 'צוק איתן', בוצעה בחברה הערכה מעודכנת, אשר הוצגה לדירקטוריון החברה ביום 13 באוגוסט 2014, לפיה נכון למועד פרסום דיווח זה, מעריכה החברה כי הירידה בהכנסות ברבעון השלישי לשנת 2014 תסתכם בטווח של כ-55 עד 65 מיליון דולר וצפויה להשפיע לרעה באופן מהותי על התוצאה העסקית של החברה ברבעון זה. בשלב זה טרם ניתן להעריך את השפעות מבצע 'צוק איתן' על הרבעון הרביעי לשנת 2014.
כמו כן, בתקופת מבצע 'צוק איתן' נשאה החברה בהוצאות נוספות בגין התאמת פעילות ותוספת קיבולת וכן בהוצאות תפעול נוספות שנבעו מהמצב הביטחוני. יצויין כי החברה מבצעת פעולות יזומות למזעור הנזקים.
האמור לעיל ביחס לירידה צפויה בהכנסות ופגיעה בתוצאה העסקית של החברה מהווה מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968. מידע זה מבוסס, בין היתר, על הערכות ואומדנים של החברה במועד פרסום דיווח זה, אשר התממשותם אינה וודאית והינה תלויה, בין השאר, במצב הביטחוני וכן באפשרות החברה לביצוע פעולות לצמצום הפגיעה, לרבות על ידי צמצום הוצאות הנובעות מאי קיום טיסות, רישום הזמנות חדשות של נוסעי החברה וקבלת פיצוי מהמדינה בגין הנזקים הכספיים שנגרמו לחברה.

 

14/08/2014