19.04.2024
 
ברקת ללנדאו: בטל העברת חמ"ת מירושלים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, פנה השבוע לשר התיירות לנדאו במכתב בו הוא מבקש ממנו לשנות את כוונת חמ"ת (החברה הממשלתית לתיירות) לעבור מירושלים לאתר חלופי במרכז הארץ.

במכתבו  לשר התיירות מציין ברקת כי "מדיניותה הברורה של ממשלת ישראל מזה ארבעה עשורים, הינה לרכז את פעילות משרדי הממשלה, הגופים הציבוריים המסונפים אליה והחברות הממשלתיות בעיר ירושלים. מעבר החמ"ת  מחוץ לבירת ישראל, באם יקרה, עומד בסתירה ברור למדיניותה של הממשלה ולמאמצים לחיזוקה של העיר כמרכז תיירותי שימשוך מיליוני אנשים מכל קצבות תבל".

ראש העיריה מקדם הקמת רובע עסקים חדש בכניסה לעיר בו החלו להיבנות כמיליון  מ"ר למסחר, משרדים ושירותים. רובע העסקים החדש יאפשר למשרדי הממשלה מיקום אסטרטגי בבירת ישראל, קרבה בין המשרדים, תשתיות חדישות ומתקדמות ונגישות קלה ומהירה מהארץ ומתוך ירושלים. ברקת הוסיף כי העברת משרדי הממשלה לבירה תחזק את ירושלים, תוסיף אלפי משרות לעיר ותביא לייעול עבודת הממשלה. "זוהי החלטה שמיטיבה עם כולם" הוסיף ברקת, "אנחנו מקימים רובע עסקים, שירותים ומסחר בכניסה לעיר וערוכים להעברת משרדי הממשלה לעיר".

מכתבו של ברקת הינו בהמשך להחלטת הממשלה להעביר את כל משרדי הממשלה לירושלים. המכתב הועבר במקביל לשרי האוצר והכלכלה ולמנכ"ל משרד רוה"מ.

 

 

 

06/08/2014