28.03.2024
 
משרד התיירות: קמפיין לעידוד תיירות פנים ב-6.2 מיליון ש′

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

משרד התיירות משיק הערב קמפיין פרסומי רחב היקף, הקורא לאזרחי ישראל לצאת לחופשה במגוון אתרי הנופש והבילוי הפזורים ברחבי הארץ. מטרת הקמפיין הינה לחזק את העסקים הקטנים והבינוניים, אשר נפגעו בעקבות המצב הביטחוני וסובלים מירידה דרסטית בהכנסות.

לצורך כך פנה שר התיירות לנדאו לאלפי בתי עסק בתחום התיירות בארץ וביקש מהם להירתם תוך הסבר על חשיבותו הלאומית של המהלך. משרד התיירות ביקש מגורמי התיירות השונים להתחייב לרמת מחירים מובנית ואטרקטיבית ויצר שיתופי פעולה עם עמותות תיירות מדן ועד אילת, עם התאחדות בתי המלון, עם ראשי רשויות ומועצות ועם ארגון מורי הדרך שספג פגיעה קשה בעקבות המצב הביטחוני וייצר פלטפורמה נוחה וידידותית להזמנת חופשה, מקום במסעדה או בילוי באחד מאתרי האטרקציות ברחבי המדינה. המשרד פועל לכך שבשבוע הקרוב ייתוספו גם סיורים חווייתיים חינם לציבור, שייערכו על ידי מורי דרך מוסמכים, בסבסוד מלא של משרד התיירות.

האתר הייעודי - www.davkaisrael.co.il יעלה לרשת בשעות הערב ויכיל רשימה ארוכה של מלונות ואתרי לינה, אתרי נופש, לינה, מסעדות ואטרקציות, מחולקים ומסווגים לפי מחיר ומיקום, והגולש יוכל בלחיצת כפתור להזמין את החופשה המתאימה לו ולמשפחתו.

אתרי הלינה באתר חולקו לארבע רמות מחיר:

רמה1 - עד 350 ש' ללילה לזוג (על בסיס B/B).

רמה 2 - עד 500 ש' ללילה לזוג (על בסיס B/B).

רמה 3 - עד 700 ש' ללילה לזוג (על בסיס B/B).

רמה 4 -עד 900 ש' ללילה לזוג (על בסיס B/B).

 

כל המחירים מתייחסים ללילה, לזוג. במרבית המקומות לא יגבה מחיר נוסף עבור ילד ראשון ובמקומות בהם יגבה עבורו תשלום - יהיה זה לא יותר מ-100 ש' לילד.

לאתרי התיירות בדרום, שספגו את הפגיעה הקשה ביותר, הותאם מתווה מיוחד: הנופשים יוכלו לרכוש את ההטבות במסגרת המבצע הנוכחי, במחירים ובתנאים האטרקטיביים המוצעים כיום, ולנצל אותה לאחר תום הלחימה, בכל זמן נתון במהלך השנה הקרובה. עלות הקמפיין, אשר יושק היום (יום חמישי, 31.7) ויימשך עד לתחילת חודש ספטמבר, כ-6.2 מיליון ש'.

 

31/07/2014