28.03.2024
 
מנכ"ל אל על ביקר באשקלון, במוקד שירות הלקוחות של אשת טורס

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

על רקע החלטת חברות תעופה זרות לבטל טיסות לישראל, נפגש היום מנכ"ל אשת טורס, אפרים קרמר, עם מנכ"ל אל על דוד מימון שהגיע לביקור יחד עם הנהלת החברה, במוקד שירות הלקוחות של אשת טורס באשקלון.

מנכ"ל אשת טורס, אפרים קרמר, הסביר: "אנחנו מתמודדים כרגע עם פניות של מאות לקוחות, חלקם היו אמורים לצאת בימים הקרובים וחלקם ברגעים אלו נמצאים​ במדינות היעד ללא טיסה חזרה לישראל. במקביל, אנחנו נערכים במערך הסעות ממרכז הארץ לשדה התעופה בעובדה שיגובה באתר אינטרנט ייעודי, במידה וחברות התעופה הזרות יחליטו לטוס לשם".

במהלך הביקור הייתה אזעקת צבע אדום ומנכ"ל אשת טורס ומנכ"ל אל על הצטרפו לעובדי המוקד בריצה למרחב המוגן. קרמר הסביר ש"השבועיים האחרונים היו מורכבים עבור עובדי המוקד, שהפגינו לויאליות ומסירות לעבודה. רק 60% מהעובדים מגיעים לעבודה מידי יום, אך אנו עושים כמיטב יכולתנו לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות, חרף המצב הביטחוני. העובדים נאלצו להתמודד עם אזעקות בין 6 ל-8 פעמים ביום, וברגע ניתוק השיחה עם הלקוח בעת אזעקה היא עברה אוטומטית למוקד בת"א, על מנת לשמר רציפות בשירות".​

מנכ"ל אשת טורס הדגיש כי "60% מהפעילות הסיטונאית של אשת בתחום הטיולים המאורגנים והנופשונים מבוצעת באמצעות טיסות אל על. פעילות זו ממשיכה כסדרה, חרף המצב הביטחוני וללא כל הפרעה, וברור שהמהלך הנוכחי בו חברת אל על ממשיכה לטוס ללא הפרעה, בעוד שהחברות הזרות הפסיקו לטוס לנתב"ג, יחזק לטווח הארוך את המותג של אל על בקרב ציבור הנוסעים הישראלי"​. קרמר הוסיף ש-"אף כי בימים אלו ניכרת ירידה בהזמנות החדשות וביטולים, אנו רואים שעדיין אנשים מתכננים קדימה ומזמינים נופשים לחודש אוגוסט ולחגים. בנוסף, אנו צופים כי בדומה למבצעים קודמים, עם סיום המבצע תהיה עליה חדה בביקושים שתיצור עליה במחירים".

 

 

 

23/07/2014