23.04.2024
 
המועצה לצרכנות: "אל על הופכת למונופול של שעה"

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

בתגובה לדברי מנכ"ל אל על, דוד מימון, לפיהם החברה מכרה את כרטיסי הטיסה לנוסעי הטיסות הזרות שבוטלו במחיר שנקבע להם מלכתחילה, אמר מנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, כי אל על, המתגאה בפטריוטיות שלה כסמל מסחרי, לא צריכה לדבוק בהרגליה בזמנים כתיקונם למיקסום רווחים, אלא לגלות הגינות והתחשבות במצוקת הצרכנים.

עו"ד פלג מוסיף כי מחירוני החברה, הקובעים תימחור פרוגרסיבי של המושבים, מבוססים על היצע וביקוש, כנהוג במיגזר העיסקי. משנוצר עודף פתאומי ובלתי צפוי בביקוש, בעקבות ביטולי הטיסות של חברות זרות עקב המלחמה, הופכת אל על, למעשה, למעין מונופול לשעה, חוסר התחשבות בנוסעים שנקלעו למצוקה במצב זה, וניצול המצב למכירת המושבים במחירים היקרים שיועדו להם, הופך להיות מעשה בלתי הוגן שלה העולה לכדי ניצול ציני של המצב.

"אם אל על מפרסמת שהיא איתנו לאורך כל הדרך", אומר מנכ"ל המועצה, "זה מחייב אותה, ואל לה להקשות עלינו במחירים של קצה".

 

 

 

23/07/2014