18.04.2024
 
ישראייר: מדיניות ביטול/שינוי לטורקיה

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

מחברת ישראייר נמסר כי "ההודעה שיצאה לעיתונות בדבר אזהרת המסע לטורקיה הינה רק תזכורת לאזהרה אשר כבר הייתה בתוקף מזה זמן רב. על פי החוק אזהרת מסע אינה עילה לביטול טיסה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במקרים בהם הלקוחות ביצעו את הזמנת הטיסה כאשר כבר הייתה אזהרת מסע ליעד - מצב שהינו רלוונטי למרבית ההזמנות הקיימות. חשוב להבין שחברת ישראייר לא מפעילה טיסות על גבי המטוסים שלה לטורקיה אלא משווקת חבילות הכוללות טיסות של שכר זר ובתי מלון כפי שעושים יתר הסיטונאים. במקרה זה הספקים וחברות התעופה הזרות אינם מחויבים לביטול על פי החוק".

ההודעת החברה נכתב עוד כי "לאורך השבועות האחרונים ישראייר הקפידה לפעול ברגישות למול לקוחותיה, גם במקרים בהם החוק לא חייב זאת. 
לגבי טורקיה, למרות שלישראייר יש עלויות למול הספקים וחברות השכר הזר, החליטה החברה לספוג חלק ניכר מהעלויות האלו במקרים בהם הלקוח ישנה את יעד החופשה שלו - לקוחות אשר אמורים לצאת לטורקיה במהלך חודש יולי וחוששים מהמצב ישלמו 20% בלבד דמי ביטול עבור החבילה בטורקיה, זאת במידה ויזמינו חבילה ליעד אחר. לקוחות אשר יבחרו לבטל את חופשתם לחלוטין מבלי להזמין יעד חלופי ישלמו דמי ביטול לפי חוקי הכרטיס. לקוחות אשר אמורים לצאת באוגוסט, יוכלו עד יום ג' ה-22.7  לשנות יעד ללא דמי שינוי/ביטול".

 

 

20/07/2014