28.03.2024
 
סוכנות סוויסה נפאל מינתה את הריטג′ טורס כנציגה בלעדית בישראל

 

   שגב (מימין) עם הארי דהאל

 

 

שירות חדשות תיירות

סוכנות הנסיעות סוויסה ("המקורי") בקטמנדו, בירת נפאל, מינתה את הריטג' טורס כנציגתה הבלעדית בישראל, מתוך כוונה לחזק את אחיזתה בשוק הישראלי ולהרחיב את קהל לקוחותיה בארץ. בסוכנות, ששמה מוכר לכל ישראלי המבקר בנפאל, קונים המטיילים את שירותי התיירות כמו סידורי לינה, רפטינג, טרקים, גלשני רוח, טיולי תרבות, ספארי ג'ונגל, טיסות ועוד.

הארי דהאל, אחיו של המנכ"ל ארג'ון, המבקר בימים אלה בישראל, מסר לחדשות תיירות ולאתר טינט כי עיקר לקוחותיה הם תרמילאים ישראלים. "מתוך כעשרת אלפי הישראלים המבקרים בנפאל מדי שנה, 95% נכנסים למשרד שלנו לקבל מידע, ו-80% מהם קונים אצלנו את השירותים. הרוב הגדול הם כמובן תרמילאים, והיינו רוצים להתרחב גם לתחום הטיולים המאורגנים וקבוצות סגורות."

הסוכנות הוקמה לפני 22 שנה תחת השם המסחרי RRR. אולם הלקוחות הישראלים העניקו לה מהר מאוד את הכינוי "סוויסה", בשל הדימיון של הבעלים, ארג'ון דהאל, לקומיקאי הישראלי מאיר סוויסה, וכך היא מוכרת מאז ועד היום. לפני כעשר שנים השניים גם נפגשו והתיידדו, כאשר מאיר סוויסה הישראלי ביקר בנפאל במסגרת צילומי סדרת הטלוויזיה "קרוב לוודאי", ואילו ארג'ון סוויסה הנפאלי סיפק להפקה את סידורי הקרקע.

בשנה שעברה עזב אחד מעובדי הסוכנות ופתח עסק מתחרה, כשעל שלט משרדו רשם גם הוא את השם "סוויסה". מאז מקפידים ארג'ון והארי דהאל להוסיף את המילה "המקורי" (וגם: "הצהוב").

חנוך (נוקי) שגב, מסוכנות הריטג', מוסר כי בימים אלה הנציגות הישראלית בונה אתר אינטרנט עם דף נחיתה ודף בפייסבוק, שיפנו גם לקהל המטיילים וגם לסוכני נסיעות קמעונאים ולמארגנים. אחד החידושים שמבטיחה הריטג' יהיה מוקד מידע להורי המטיילים התרמילאים. "המוקד יציע טלפונים של חמישה שישה צעירים הנמצאים בנפאל או שהיו בה תקופה ארוכה ובקיאים היטב ביעד, שיוכלו לתת מידע להורים המודאגים שלא מודעים לתוכנית הטיול של ילדיהם, למסלול, לתנאי הלינה וכו'," מספר שגב. "במקרים קשים נוכל כמובן לגייס את סוכנות סוויסה עצמה."

הארי דהאל מוסיף כי הסוכנות היא הכתובת הראשונה אליה פונים משגרירות ישראל בקטמנדו כאשר מתעורר הצורך לחפש מטייל ישראלי שעקבותיו אבדו.

בחודש אוגוסט מתכוונת הריטג' טורס לקיים סדרת סמינרים על נפאל לסוכני הנסיעות.

 

 

 

01/07/2014