26.04.2024
 
"2014 צפויה להיות שנת שיא בתיירות הנכנסת"

 

 

שירות חדשות תיירות

 

שנת 2014 צפויה להיות שנת שיא בתיירות הנכנסת לישראל, כך עולה מניתוח המגמות שערכה לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל. ניתוח המגמות ותמונת המצב הנוכחית בתחום התיירות הנכנסת כלולים בנייר עמדה שהוגש לשר התיירות.

על פי הנתונים שבידי הלשכה, 2014 עומדת להיות שנת שיא הן מבחינת מספרי המבקרים והתיירים והן במספר הלינות בבתי המלון.

מניתוח מעמיק של האינדיקטורים התיירותיים עולה כי בכניסות התיירים צפוי גידול של כ-15%, בכניסת מבקרי יום צפוי קיטון של כ-30%, וסה"כ כניסות המבקרים הצפויים בישראל בשנת 2014 מוערך ב-3.8 מיליון מבקרים, מתוכם 3.4 מליון תיירים. מהניתוח עולה גם כי מספר לינות התיירים במלונות צפוי לגדול ב-8%, ובלינות תיירים בקבוצות צפוי גידול של 15%.

עמי אתגר, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, מציין כי מדובר בנתונים טובים המצביעים על גידולים צפויים בכל רבדי הפעילות. עוד מציין אתגר, כי על מנת לעמוד ביעדים אלו יש לנקוט בפעולות מידיות: הבטחת תקציב רב שנתי לשיווק תיירות נכנסת בהיקף של 250 מיליון שקלים לשנה, הגדלת היצע חדרי המלון עם עדיפות לבתי מלון ברמות של 3-4 כוכבים בירושלים ובגליל, שינוי ושדרוג משמעותי של טיפול משרד הפנים באשרות תיירים, טיפול בשחיקת שער החליפין של הדולר מול השקל והגדלת תקציב קרן שיווק למארגני תיירות.

לאתר לשכת מארגני תיירות: www.israeltravel.co.il

 

 

 

23/06/2014