19.04.2024
 
"40 אלף תיירים מסין יגיעו לישראל השנה"

 

 

שירות חדשות תיירות

 

לשכת מארגני תיירות נכנסת מעריכה כי בשנת 2014 יגיעו לישראל 40,000 תיירים מסין. מדובר בגידול צפוי של 50%, זאת לעומת כ-25,000 תיירים מסין שהגיעו לישראל בשנת 2013. לשכת מארגני התיירות רואה בשוק הסיני, שהופך לשוק התיירות היוצאת הגדול בעולם עם למעלה מ-83 מיליון תיירים שיוצאים את סין, מנוע צמיחה משמעותי.

נתונים אלו הוצגו במפגש שקיימה השבוע הלשכה לחבריה בנושא השוק הסיני זאת לקראת נסיעת שר התיירות לביקור בסין. במסגרת המפגש הציג גם איתי פרידיונג, ששימש עד לאחרונה כנציג משרד התיירות בסין וכיום משמש כעוזר שר התיירות בנושא סין, סקירה מקיפה על שוק התיירות הסיני.

מניתוח שערכה הלשכה עולה כי החסמים העיקריים הם הליך אשרות לא יעיל וארוך שהופך את ישראל ליעד לא תחרותי, מחסור במורי דרך דוברי סינית, חוסר הכרות של תעשיית התיירות הישראלית עם התיירות ודפוסי הצריכה של התייר הסיני, מחסור בטיסות ישירות מסין, רגישות סינית למצב הביטחוני והפוליטי בישראל וצורך בתקציב שיווקי משמעותי.

מטרת תוכנית העבודה של לשכת מארגני תיירות היא טיפול ומתן מענה להסרת החסמים הניצבים בפני התייר הסיני המבקש לבקר בישראל, הגברת הביקוש לישראל בשווקים הסינים ופיתוח צינורות שיווק חדשים בעיקר מקוונים.

עודד גרופמן, משנה למנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, ציין כי בצד הגידול בתנועת התיירות מסין, התייר הסיני מוציא היום  בממוצע 2,400 דולר בישראל, סכום גבוה יותר מכל תייר אחר שמבקר בארץ. "אנו פועלים בשיתוף משרד התיירות  לקדם נושא זה ולבנות מוצר תיירות מתאים ביותר לתיירות חשובה זו", מוסיף גרופמן.

 

 

 

17/06/2014