28.03.2024
 
ווינדהאם תנהל את המלון הראשון בחדרה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

החברות אמירי גן ואספן גרופ המקימות את המלון הראשון בחדרה על קו הים, חתמו השבוע הסכם ניהול עם קבוצת ווינדהאם העולמית, המחזיקה בניהול רשת מלונות רמדה ומנהלת 7,500 מלונות ב-69 מדינות ברחבי העולם.

המלון, הנמצא בימים אלה בשלבי בניה אחרונים, ישמש כמלון נופש ועסקים וייפתח במהלך 2015. החתימה התנהלה מול לשם גרופ בבעלות משה זנד ואבי שוויקי, הזכיינית הבלעדית של חברת ווינדהאם העולמית בישראל. ווינדהאם נסחרת בבורסה בשווי 11.5 מיליארד דולר. מלונות החברה הנם מלונות פרימיום הממוקמים במרכזי תיירות ועסקים ברחבי העולם כמו גם במרכזי ערים.

מלון רמדה בחוף חדרה יכלול כ 180 סוויטות, יתנשא לגובה 22 קומות ויתפרס על שטח של 16,000 מ"ר. במלון יוקם גם מרכז כנסים של כ-1,000 מ"ר. עלות הקמתו של המלון כ-140 מיליון ש'. בנוסף יכלול המלון שטחים ציבוריים, מסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים. אורחי המלון יוכלו ליהנות גם ממתחם בריאות שיכלול ספא, חדרי טיפולים, חמאם טורקי, סאונה פינית, ג'קוזי, בריכות, חדר כושר, אולם סקווש, מגרשי טניס וכדורסל. למלון חוף ים פרטי ובו יהיה מועדון שיט עם כל השירותים ללימוד, הדרכה והשכרה של גלשנים, קיאקים, מפרשיות ויתר מקצועות הספורט הימי והדיג.

הקומה ה-22 של המלון תוכננה כקומת VIP ותכלול טרקלין עסקים בשטח של 400 מ"ר. הקומה שתחופה בקירות זכוכית, תשקיף לנוף פנורמי לים מהרצליה ועד חיפה וכן למפרץ חדרה. במלון יהיו סוויטות נשיאותיות, כולן צופות אל הים. בימים אלה פתחה החברה סוויטות לדוגמא בקומה העליונה.

עודד תורג'מן מנכ"ל ובעלים של חברת אמירי גן , מיזמי המלון: "ההכרה והמיתוג של המלון כחלק מרשת בינלאומית ידועה ומוכרת מהווה בשורה ענקית וכבוד גדול לעיר חדרה וישדרג את מעמדה לעיר תיירותית בינלאומית. אני שמח על הבחירה של רשת ווינדהאם בנו בעיקר כאשר היא באה על רקע פניותינו החוזרות ונשנות למשרדי התיירות והאוצר על מנת שיכירו בחדרה כעיר בעלת עדיפות תיירותית וייתנו לה מענק למימון הקמת בתי מלון. פניות אלו נענו עד כה לצערנו בשלילה וזאת למרות שמענק דומה ניתן כבר לערים אחרות כמו בית שאן לה אין קו חוף או לחיפה, נתניה ואשקלון שמצבן זהה למצבה של חדרה".

אבי שוויקי מייסד ומנכ"ל משותף בלשם גרופ, אשר תנהל את המלון: "רמדה חדרה, יהיה מלון עסקים ונופש עם מתקני שירות ואירוח מהטובים בארץ ואחד מבתי המלון הבודדים שיש להם גישה ישירה לחוף פרטי".

16/06/2014