29.03.2024
 
משרד התיירות: 1.7 מיליון ש′ לשיווק פסטיבל האופרה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

משרד התיירות מוביל את שיווק פסטיבל האופרה בעולם בהשקעה של 1.7 מיליון ש' ומארח לסיקור כ-52 עיתונאים מחו"ל. העיתונאים יסקרו את האופרות "לה טרוויאטה" שתוצג למרגלות המצדה ו"דון ג'ובאני" שתוצג בעכו. בנוסף יסקרו את האירוע כ-75 עיתונאים זרים שמוצבים בישראל באופן קבוע.

משרד התיירות משווק את האופרה בגרמניה, באיטליה, בצרפת, ברוסיה, באנגליה ובארה"ב, תוך פילוח קהל יעד מתאים לאירוע. בתוך כך הופקו פרסומות וסרטונים שהופצו ביו טיוב ובאמצעות מילות חיפוש ברשת האינטרנט, פורסמו באנרים, וכן נעשה קידום בעמודים של משרד התיירות וברשתות החברתיות.

קישור לפרסומת: http://www.youtube.com/watch?v=MBgqiiYebFE

קישור לסרטון המשודר בערוץ למוזיקה קלאסית - MEZZO:

http://www.youtube.com/watch?v=syTnirqzCxw&feature=youtu.be 

 

לראשונה השנה פסטיבל האופרה יערך גם באולמות האבירים בעכו, שמשרד התיירות שיפץ בשנים האחרונות בסכום של כ-100 מיליון ש'. ההופעות יכללו סוף שבוע המוקדש למוצרט (19-21.6.2014), האופרה "דון ג'ובאני", הרקוויאם של מוצארט ו"חליל הקסם" לכל המשפחה. במהלך סוף השבוע יתקיים באולמות גם משתה אבירים.

הפקת פסטיבל האופרה במצדה היא מהגדולות והמורכבות ביותר שהתקיימו בישראל. ההפקה מעסיקה כ-2,500  עובדים וכ-600 שחקנים ואנשי תפעול (רובם תושבי הפריפריה). לקראת הפסטיבל הוקמו: במה בגודל של 3,000 מ"ר, טריבונות הכוללות כ-7,600 מקומות ישיבה, פינות ישיבה נוספות תחת כיפת השמיים, רחבת כניסה בגודל של כ-15,000 מ"ר, שעוצבה בהשראת רחוב פריזאי שכוללת 3,500 מקומות ישיבה, דוכני אוכל וכ-160 חדרי שירותים אקולוגיים. כמו כן נסללו שטחי חניה רחבים והותקנו תשתיות תקשורת ואינטרנט. לחזרות הגנרליות מוזמנים תושבי אזור ים המלח והפריפריה ללא תשלום. 

"לה טרוויאטה" תוצג בתאריכים: 12, 14, 16 ו-17 ביוני. האופרה מאת ג'וזפה ורדי מבוימת על ידי מיכאל זנאייצקי ומנוצחת על ידי המאסטרו דניאל אורן על התזמורת והמקהלה של האופרה הישראלית. באופרה יופיעו הכוכבים הבינלאומיים אורליה פלוריאן, צלסו אלברטו ואיונוט פסקו. כמו כן הופעת הפרויקט של עידן רייכל תתקיים במצדה ב-13.6.2014 ותארח מוזיקאים בינלאומיים. בנוסף, ב-15.6.2014 יתקיים קונצרט של התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של קנט נגנו ובו ינגנו את הסימפוניה הראשונה והסימפוניה התשיעית של בטהובן. 

משרד התיירות תומך בפסטיבל האופרה מיום הקמתו. כך למשל, ב-2011 ("אאידה) וב-2012 ("כרמן") אירח המשרד עשרות עיתונאים זרים בכל שנה, אשר סיקרו את האופרה במצדה - סיקור שזכה לחשיפה נרחבת בעולם ובתוך כך גם אתרי התיירות בישראל. 

פסטיבל האופרה מפורסם בימים אלה גם במסגרת קמפיין של משרד התיירות באירופה, המציג את שלל ההופעות הבינלאומיות והפסטיבלים המתקיימים הקיץ בארץ וכך ממתג את ישראל כסצנת מוזיקה תוססת.

09/06/2014