26.04.2024
 
אשת טורס: שת"פ עם קורפו לקידום תיירות לאי היווני

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

לפני כשבועיים נפגשה משלחת של קבוצת התיירות אשת טורס, בראשות המנכ"ל, אפרים קרמר, עם ראש עיריית קורפו, איאואניס טרפקליס, לרגל השקת האי היווני קורפו כיעד החדש של אשת טורס לקיץ 2014.

מנכ"ל אשת טורס, אפרים קרמר: "אשת טורס גאה להיות הנציגה הרשמית של קורפו בישראל, ולהנגיש למטייל הישראלי יעד המשלב בתוכו תמהיל העונה על צורכי הקהל הישראלי - ממגוון רחב של טיולים אשר ניתן לעשות גם כקבוצה וגם באופן עצמאי, עד כדי הגעה לאלבניה ולמטאורה ביוון. קורפו, אחד האיים היפים מבין איי יוון, מציע שילוב יחודי של אותנטיות יוונית מקומית לצד אווירה אירופאית. היתרון של קורפו על פני איי יוון הפופולריים בקרב המטייל הישראלי הוא שבניגוד לכרתים ורודוס, קורפו הוא אי ירוק והררי, והנופים בו הם שילוב של חופי ים בצבע טורקיז עם משטחי יערות ירוקים. לצד טברנות עם חגיגה של מוסיקה יוונית, מועדונים וברים וחיי לילה תוססים, יש בקורפו כפרים מקסימים המלאים בסמטאות ציוריות בעלות במראה איטלקי, כאשר קרבתו של קורפו לאיטליה השפיעה על היבטים רבים בתרבות המקומית ועל המאכלים המקומיים, הזוכים לניחוח איטלקי".

ראש עיריית קורפו ביקש להודות למנכ"ל אשת טורס על שיתוף הפעולה, ואמר כי הוא בטוח שהתיירים הישראליים יתאהבו באי היווני.

החל מחודש יוני יימכרו באשת טורס חבילת נופש של שלושה עד שבעה לילות, הכוללת ימים מלאים באי, טיסה, העברות למלון, לינה במלונות של ארבעה או חמישה כוכבים, במחיר של החל מ-444 אירו לאדם בחדר זוגי. בנוסף, יוצע באשת טורס גם טיולים מאורגנים של חמישה עד שמונה ימים, המתחילים באי וממשיכים לצפון מערב יוון ולאלבניה.

 

 

13/05/2014