29.03.2024
 
איזיג′ט: שיא במספר נוסעים עסקיים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

איזיג'ט הודיעה כי במהלך 12 החודשים שחלפו עד מרץ 2014, הטיסה 12 מיליון נוסעים למטרת עסקים. לאור הנתון הנוכחי, אחד מכל חמישה נוסעים בחברה, עושה זאת למטרת עסקים. 62 מיליון איש טסים עם איזיג'ט מדי שנה. מספר הטסים למטרות עסקים גדל ב-44 אחוזים בהשוואה לשנת 2010.

במהלך שנת 2013 איזיג'ט המשיכה לפתח את מבחר מוצריה עבור הטסים למטרת עסקים בהציעה להם תעריף "הכל כלול" המצטרף ל"תעריף הגמיש" הפופולארי ובידוק ביטחוני מהיר במרבית נמלי התעופה הגדולים. כמו כן, איזי ג'ט המשיכה לחתום עסקאות עם חברות נסיעות ועם ארגונים גדולים במגזרים הפרטי והציבורי.

איזיג'ט הינה מבין חברות הלואו-קוסט הראשונות להציע את שירותיה לסוכני נסיעות למטרת עסקים באמצעות מערכת ההפצה העולמית (GDS). השותפויות שאיזיג'ט בנתה במערכת ההפצה העולמית איפשרו לה להגדיל את נוכחותה בשוק הנסיעות למטרות עסקים. החברה גם חתמה בשנתיים האחרונות על מספר גדול של חוזים עם תאגידים.

בשנה שעברה איזיג'ט השיקה תעריף "הכל כלול" לנוסעים התאגידיים ועבור סוכני נסיעות המחפשים לבצע עסקאות בשלב אחד מהיר. עלות הכרטיס משלבת שירותים שחשובים לסוכן התאגידי, דוגמת בחירת כבודה ומושב במטוס. תעריף "הכל כלול" החדש אפשרי רק דרך מערכת ההפצה העולמית ומערכות הזמנה אחרות המחוברות אל מערכת המידע של איזיג'ט.

13/05/2014