24.04.2024
 
פלייאיסט: תייצג את ′רד בריק′ התאילנדית

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת התיירות התאילנדית 'רד בריק', המתמחה בטיולים בצפון תאילנד, חתמה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת התיירות הישראלית פלייאיסט (flyeast).

לדברי יריב פישר, מנכ"ל פלייאיסט: "תאילנד היא היעד המועדף ביותר על הישראלים במזרח. בשנים האחרונות מטיילים בה מידי שנה 170 אלף ישראלים, שאינם נרתעים גם חרף האירועים הפוליטיים בתאילנד. מבחינה אסטרטגית, החלטנו שחשוב לנו לאתר חברת טיולים תאילנדית ולקשור איתה קשר עסקי, כדי לספק למטיילים מישראל שירות יעיל ונוח יותר. בחרנו להתקשר עם חברת רד בריק, שהיא  חברת הטיולים הגדולה בצפון תאילנד. מדובר בחברה יציבה הפועלת בשוק הטיולים כבר עשור. כעת, נוכל להציע כבר משלב תכנון הטיול בארץ את שירותי התיירות המקומיים בתאילנד באמצעות מידע נגיש, זמין ובעברית, וכמובן גם במחירים סבירים. היתרונות גדולים: החל מחיסכון בזמן ארגון הטיול וקשיים בתכנונו, דרך מניעת הצורך של הישראלים להתמודד עם הביורוקרטיה בתאילנד ופערי השפה והתרבות".

מוסיף קאן מקוראי, מייסד ובעלים של רד בריק: "כבר שנים אנחנו עובדים עם השוק הישראלי. מאחר ומספר הישראלים, שקונים את שירותינו התרחב לאורך השנים, ומאחר ושיתפנו פעולה פעמים רבות בהצלחה וביעילות עם חברת פלייאסט, הרגשנו שהגיע הזמן לייצר שותפות עסקית ארוכת טווח. וכעת, המטייל הישראלי יפיק מכך תועלת מרובה.

טיול לדוגמא: צפון תאילנד, שלושה לילות + בונוס לילה מתנה. הטיול כולל: הסעות, שלוש ארוחות ביום, מדריך דובר אנגלית, כניסות לכל האתרים, העברה משדה התעופה ולינה בבתי הארחה . מעבר לטיולים הקבועים היוצאים מדי יום יש אפשרות לבנות טיול בהתאמה אישית עפ"י בקשת הלקוח. אטרקציות: חוות גידולים טרופיים, אומגת עצים, מפלי אבן הגיר הלבנים 'בואה טונג', חוות פילים, רפטינג בנהר מה טנג', חוות סחלבים ועוד. המחיר לאדם: 160 דולר.

למידע נוסף על רד בריק: http://redbrick.co.il/

 

 

 

13/05/2014