29.03.2024
 
סוויס: ידידותית לסובלים מאלרגיות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת התעופה סוויס הינה חברת התעופה הראשונה בעולם המוסמכת על-ידי הקרן האירופית לחקר אלרגיות European Centre for Allergy Research Foundation (ECARF).

החל מחודש מאי 2014 תשתמש סוויס במוצרים שנועדו לשפר את חוויית הטיסה לסובלים מאלרגיות. מוצרים אלו יהוו חלופה חדשה למזון ולמשקאות ללא לקטוז וללא גלוטן. "אנו עדים לעלייה מתמדת בשנים האחרונות בצורך של לקוחות סוויס לסביבה ידידותית למצבים שונים של אלרגיות", מסביר פרנק מאייר, מנהל מוצרים ושירותים של סוויס. "אנחנו עובדים עם ECARF לתת מענה מוחשי לדרישות אלה ולהפוך את חווית הנסיעה בטיסות סוויס לנעימה יותר ככל האפשר."

 

יתרונות החידושים הללו הם:

 

  • שקיפות ומידע בנוגע לאלרגנים.

  • סביבת נסיעה בטוחה יותר, הפחתת הסיכון להתקפי אלרגיה בעת נסיעה לסובלים מאלרגיות שונות.

  • סוויס דואגת לכל נוסעיה - נושאת את חותם הידידותי לאלרגיה מטעם ECARF .

סוויס שואפת להיות יותר ערנית לגבי צרכיהם של נוסעים הסובלים מאלרגיות ומספקת סביבה ידידותית לאלרגיה בכל תהליך הטיסה. כיום הסובלים מאלרגייות מסויימות יכולים להזמין ארוחות מיוחדות המותאמים לצרכיהם בכל מחלקות השירות בטיסות הארוכות טווח של סוויס, הכוללות גם את טיסות החברה לארץ וממנה, ובמחלקת עסקים בטיסות פנים אירופיות עד 24 שעות לפני מועד הטיסה שלהם. בהתאם לאורך הטיסה, נוסעי סוויס עם אלרגיות או רגישויות אחרים יוכלו לבקש חטיפים מיוחדים (ממתקים, יוגורט או עוגות) המותאמים למצבם. בשורה גם לשוהים על הקרקע: חלופות למוצרי חלב ולחם יהיו זמינים בכל טרקליני האירוח של סוויס בשוויץ.

נוסעי מחלקת העסקים ומחלקה ראשונה של סוויס ייהנו מכריות הממולאות בחומרים סינטטיים כמו כן, סוויס מפסיקה בשימוש בפרחים דקורטיביים ומטהרי אוויר בתא הנוסעים שעלולים לגרום לגירויים באף ובגרון. בנוסף, יסופקו בשירותים סבונים עדינים במיוחד במגע לעור.

 

 

30/04/2014