19.04.2024
 
נקמת אשת הרייכר

 

 

מאת חגי רוזן

 

לעיתונאי הוותיק גדעון רייכר יש מדור צרכנות בעיתון 'סופהשבוע', המתפרסם במקביל גם באתר החדשות 'דה פוסט'.

לפני עשרה ימים הפך העיתונאי רייכר ממדווח לנשוא המדור שלו עצמו, או יותר נכון - עניינה הצרכני של אשתו הפך לנשוא המדור.

תלונת הרייכרית (אפשר לעיין בה כאן) נגד סוכנות נסיעות כלשהי, היא למען האמת עניין פעוט-ערך למדי, שגם בית משפט לתביעות קטנות סבלני במיוחד סביר שישליך מכל המדרגות - אבל מה לעשות, בעלה של המתלוננת כותב מדור בעיתון.

בעולם הפכפך כשלנו, עם ידיעות כלכלה חמות-אש המתפרסמות מדי שעה (להזכיר, האתר בו מדובר מביא כתבות כלכליות גם מ'פורבס' היוקרתי), לא עוזב עלבונם של בני הזוג רייכר את העמוד הראשי של מדור העסקים של 'דה פוסט' גם עשרה ימים תמימים לאחר פרסומה, והוא נעוץ שם בעקשנות לדיראון עולם (כולל שם סוכנות הנסיעות בכותרת המשנה). 

והעולם, להזכירכם, מתהפך לא מעט בעשרה ימים - אימפריות קמות ונופלות, בעלי ממון פושטים-רגל, חברות טכנולוגיה מונפקות במיליארדים, אך קובלנת הרייכרים לעולם נשארת ברום עולם הכלכלה והעסקים הדה-פוסטי, ועוד היד נטויה:

 

 

 

 

 

וזאת למען יידע כל דרדק וזב חוטם: עם "טיול החלומות" של הגברת רייכר לא מתעסקים!

 

ובנימה רצינית קצת יותר: זה לא טיפול ענייני בידיעה עיתונאית גרידא, אלא משהו שמריח כמו חיסול חשבונות פומבי מהסוג הנחות ביותר. הרי לא יעלה על הדעת שידיעה חדשותית בנושא כזה או אחר (חשובה ככל שתהיה) תתנוסס בעמוד ראשי של אתר חדשות כלשהו במשך עשרה ימים תמימים לפחות, אלמלא הייתה יד-מכוונת לא-עניינית של עורך מעורבת כאן. 

ופה, להזכירכם שוב, לא מדובר חלילה באיזו זוטה כלשהי העוסקת בענייני בּוּכְהַלְטֶרְיָה מייגעים של וורן באפט וחברו החלונאי ויליאם גייטס, אלא בנושא שברומה של משפחת רייכר, שוו בנפשכם!  

 

20/04/2014

 

 

 

עדכון מ-22/04/2014:

 

הידיעה עדיין נמצאת בעמוד הראשון של מדור העסקים של 'דה פוסט' (זה היום ה-12!).

שימו לב לכך שכל הידיעות שנמצאו בעמוד הוחלפו באחרות במרוצת היומיים האחרונים, מלבד זו העוסקת ברייכר:

 

 

 

 

 

עדכון מ-23/4/2014:

ממשיכים בספירת העומר הרייכרי. 13 יום והידיעה עדיין בעמוד הראשי (שימו לב: כל הידיעות האחרות בעמוד התחלפו לחלוטין ביממה שחלפה):

 

 

 

 

23/04/2014