19.04.2024
 
וולדורף אסטוריה ירושלים נפתח רשמית

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

רשת מלונות היוקרה וולדורף אסטוריה הכריזה בערב יום חמישי האחרון על פתיחתו הרשמית של מלון וולדורף אסטוריה בירושלים. פתיחת המלון ממשיכה את מגמת התרחבות הרשת ביעדים יוקרתיים ברחבי העולם. עבודות הבנייה השאפתניות ופרויקט השחזור הקפדני, יצרו מלון יוקרה ייחודי הממוקם במבנה עות'מאני עתיר היסטוריה.

לדברי ג'ון ונדר-סלייס, נשיא חטיבת מלונות היוקרה של קבוצת הילטון העולמית, לה משתייכת הרשת, "הפתיחה של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הוא רגע מרגש במיוחד בהיסטוריה של רשת מלונות וולדורף אסטוריה העולמית. מיקומו של המלון, עיצובו ושימור החזית בו מהווים מחווה והערכה לפאר, ליוקרה ולחוויה שיעניק מלון פאלאס המפורסם למבקריו. כעת, עם פתיחתו המיוחלת של המלון בירושלים, אני מאושר מהעובדה שסוף סוף האורחים הראשונים יוכלו ליהנות מחווית השירות הייחודית שמעניקה רשת מלונות וולדורף אסטוריה העולמית".

המלון נבנה על יסודותיו של מלון פאלאס המפורסם, אשר נחשב בשנות ה-30 של המאה ה-20 לאחד ממלונות היוקרה המפוארים ביותר במזרח התיכון. מלון וולדורף אסטוריה ירושלים ממוקם במרחק הליכה מחומות העיר העתיקה ובסמוך לשדרת ממילא היוקרתית.  

סימון וינסנט, נשיא חטיבת הילטון אירופה המזרח התיכון ואפריקה מוסיף: "וולדורף אסטוריה ירושלים מהווה תוספת נפלאה לנבחרת המלונות שלנו באירופה. עתה מתחיל פרק חדש בהיסטורית הרשת בישראל. זאת, כיובל לאחר פתיחתו של הילטון בתל-אביב, המלון הראשון של הרשת הילטון אשר נפתח ב-1965. אני שמח שאנחנו מביאים את היוקרה של וולדורף אסטוריה לירושלים ובכך מחזקים את התיירות אליה ואת מעמדה של ישראל כאחד היעדים המעניינים ביותר בעולם".

בין הפריטים הבולטים בעיצובם הייחודי במלון - שימור הכניסה המיתולוגית ושחזור גרם המדרגות של מלון פאלאס. במקביל, במלון נבנתה חצר הפנימית (אטריום) ייחודית המקורה בתקרת זכוכית המפזרת אור טבעי אל חלל האטריום. בחצר משולבים חלונות בצורת חצי סהר, המשחזרים את אווירת רחובות ירושלים. על מנת להמשיך את מורשתה העשירה של רשת וולדורף אסטוריה בעולם, במרכז הכניסה המפוארת של מלון פאלאס הוצב שעונה המפורסם של הרשת המכיל 4 פנים שונות בספרות עבריות, יווניות לטיניות ורומיות. העיצוב משלב אדריכלות רומית, גותית ועותמאנית.

במלון 226 חדרים וסוויטות המשתרעים על פני 10 קומות. לאורחים מוצעים מגוון רחב של מסעדות ואזורי ישיבה הכוללים מסעדה בינלאומית חלבית ומסעדת גורמה איטלקית. במהלך 2015 יפתחו במלון שתי בריכות שכשוך ושחייה, שני מערכי סאונה כפולים (יבשה ורטובה) ושני חדרי כושר, בנוסף לספא מפואר כמיטב המסורת של מלונות וולדורף אסטוריה בעולם. וולדורף אסטוריה ירושלים מתהדר גם באגף עיסקי הכולל 9 חדרי ישיבות מפוארים ומצוידים ואולם נשפים מפואר היכול להכיל עד 800 איש.  

גיא קליימן, מנכ"ל וולדורף אסטוריה ירושלים: "פתיחת מלון וולדורף אסטוריה בירושלים הוא רגע חשוב עבור ענף התיירות בעיר אשר ידועה בקבלת פנים וחווית אירוח חמה וייחודית לתיירים מכל העולם. יחד עם הצוות הבינלאומי המנוסה של המלון ושל הרשת אנחנו שמחים להציע לאורחינו את השירות הייחודי של וולדורף אסטוריה תוך תרומה משמעותית למפת התיירות של ישראל".

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים משתתף בתוכנית Hilton HHonors®. התוכנית מאפשרת לאורחי המלון לצבור נקודות עבור שהות ומרחק (ק"מ), ולהמיר את הנקודות שצברו ללינה ללא עלות בלמעלה מ- 4000 מלונות הרשת ברחבי העולם. לפרטים נוספים: Hilton HHonorsTM.

למידע נוסף על רשת וולדורף אסטוריה: http://news.waldorfastoria.com.

 

 

 

13/04/2014