20.04.2024
 
אטרקציה חדשה באילת: פארק אתגרים "טופ 49"

 

 

שירות חדשות תיירות

אחרי תקופה ארוכה של קיפאון והסתפקות בקיים ובמוכר בלבד, נפתחה באילת אטרקציה תיירותית חדשה: פארק אתגרים המשלב תחת קורת גג אחת מגוון רחב של פעילויות.

הפארק "טופ 49", המציע פעילויות לכל המשפחה באזור התעשייה שחורת שמצפון לעיר, פועל ברובו במתחמים ממוזגים ומתאים לכל עונות השנה. הפעילויות העיקריות שמציע הפארק כוללות צוק טיפוס בגובה 94 מטרים, מסלול קרטינג, מתחם קירות טיפוס לכל גיל וקושי, טיולי שטח בג'יפים ובאופניים, סנפלינג, אומגה, חץ וקשת, פיינטבול ושני מטווחי ירי בסטנדרט אולימפי, האחד פתוח והשני מקורה וממוזג.

מיכל גור, מנהלת השיווק והמכירות של הפארק, אומרת כי הצוות המקצועי של טופ 49 ידאג ללוות את המבלים לכל אורך המסלולים האתגריים, יקפיד על הבטיחות ויעודד את המוטיבציה של האורחים להתחרות ולהתמודד עם אתגרים: "הבילוי בפארק שלנו יאתגר את החושים, יפעיל את האדרנלין ויגביר את יצר ההישגיות בין בני המשפחה או קבוצת החברים. כמו כן, ניתן לקיים במתחם פעילות של"ח מודרכת".

ואם מזכירים אדרנלין, יש לציין שקיומה של האטרקציה החדשה כבר מזרים אדרנלין בעורקי התיירנים הוותיקים של אילת, המשוועים לחידושים ולאפשרויות בילוי מקוריות בעיר. למארגני התיירות האילתים, כמו לחבריהם בצפון, אומרת גור: "כל מה שעליכם לעשות הוא לחייג אלי או לפנות במייל ואני אדאג ואתאם לכם את הכול".

למעוניינים, ניתן להתקשר עם מיכל גור בטלפון 057-7709845 או בדוא"ל Michalgur007@gmail.com.

 

07/04/2014