28.03.2024
 
ארקיע: מחלקת עסקים בקו לאילת

 

 

שירות חדשות תיירות

 

ארקיע משיקה שירות חדש, ראשון בישראל - ARKIA BUSINESS - מחלקה משודרגת בטיסות הפנים ארציות.

השירות החדש, הנמכר במחיר 40 שקל לכיוון, מזכה את הנוסעים בהטבות לפני הטיסה ובמהלכה. נוסעי ARKIA BUSINESS יכולים להתייצב לצ'ק-אין בשדה דב עד 20 דקות לפני הטיסה, ולקבל את כרטיס העלייה למטוס בדלפק ייעודי. באילת זוכים הנוסעים גם לבידוק בטחוני בדלפקי הצ'ק-אין. הנוסעים שירכשו את השירות יזכו לשבת בשורות הראשונות במטוס (המופרדות באמצעות וילון) ויזכו להתכבד ביין, שתיה קלה וארוחה קלה. בנוסף יהיו זכאים לעיתון יומי.

לדברי סמנכ"ל התפעול בארקיע, עוז ברלוביץ, השירות החדש מיועד בעיקר ללקוחות עסקיים המרבים לטוס בקו: "הרעיון להשקת השירות נולד כתוצאה מבקשות שהתקבלו בחברה. יש לנו קהל נוסעים גדול המרבה לטוס על הקו, וחשובה לו מהירות הבידוק וההגעה המאוחרת לטיסה. החלטנו להרים את הכפפה ולהציע את השירות המשודרג במחיר בסיסי כדי להעצים את חווית השירות במטוסים החדישים ואני בטוח שהביקוש לשירות יהיה גדול".

בשלב הראשון מופעלת המחלקה החדשה (שמונה מושבים בכל מטוס) במטוסי האמברייר של החברה (שהשני מביניהם יחל לפעול בשבוע הבא) בקווים משדה דב, ובעוד מספר שבועות - גם במטוסי ה-ATR. השירות יורחב בעתיד גם לטיסות לאילת וממנה מנתב"ג.

 

 

 

02/04/2014