26.04.2024
 
יוקרה ופינוקים בסן ניקולאס ביי

 

 

שירות חדשות תיירות

 

ברוריה חן, המנהלת והבעלים של חברת טיילת (tayelet.co.il), כבר מצויידת וערוכה לקראת חופשת הקיץ הקרובה עם שלל מוצרים חדשים ביוון בכלל ובאי כרתים במיוחד.

הבשורה הראשונה שלה לשוק היא מלון הנופש המשובח סן ניקולאס ביי, אשר עד כה לא זכה לשיווק מסודר בשוק הישראלי. "שמחנו מאוד לקבל את הייצוג שלו בישראל, בבלעדיות," אומרת חן. "זהו מלון אלגנטי במיוחד, מעוצב בסגנון יווני מאופק, שמציע חדרים מפוארים וגם וילות המוקפים בשטחי גן נרחבים, מה שמעניק לאורח תחושה של פרטיות ואינטימיות. כל היחידות הן עם נוף לים, ולכל וילה צמודה בריכה פרטית."

מלון הנופש מציע לאורחים חוף פרטי מטופח וגם פעילות חווייתית לילדיםמסעדת המלון מגישה ארוחות גורמה, כשהמנה העיקרית היא בהגשה ורק הראשונות והאחרונות הן בסגנון בופה. ולמי שמאמין במטבח אורגני, כפי שמאמינים בסן ניקולאס ביי, כדאי לדעת: בתוך תחום הריזורט פועלת חווה אורגנית שבה גדלים הירקות המגיעים למטבח המלון. המעוניינים יכולים גם להצטרף לסדנת בישול אורגני עם השף.

סן ניקולאס ביי נמצא במרחק נסיעה של חמש דקות בלבד מאיוס ניקולאוס, עיירה יפה ומטופחת, המציעה מגוון אפשרויות שופינג בשעות היום ובילויי טברנה ומועדונים בשעות הערב והלילה.

מוצר יוקרה שני שעליו גאה מאוד ברוריה חן הוא מלון אמיראנדס, ללא ספק המלון המפואר ביותר בכרתים. טיילת קיבלה בו את הבלעדיות על שיווק הסוויטות וחדרי היוקרה. המלון, הבנוי על חוף הים סמוך לחרסוניסוס, מציע סוויטות של שני חדרי שינה פלוס סלון, עם חדר כושר ובריכה פרטית מחוממת לכל סוויטה, כמובן עם נוף לים. "בחרנו לשווק את אמיראנדס, כי זהו המלון שמציע את המחיר הסביר ביותר בכל יוון למוצר ברמתו," אומרת ברוריה חן, ומוסיפה צ'ופר גדול ללקוחות: כל סוויטה מקבלת גם גזיבו. מה זה גזיבו? המדובר בסוכה עם שתי מיטות שיזוף על שפת הים, סמוך לקו המים. אפשר לשכב בה כשהקירות מקופלים ומגולגלים ורק התקרה מצילה על היושבים בה, ואפשר להוריד את הקירות לפרטיות מלאה. "מי שאוהב חוף ים, ביחוד הילדים, יכול לשבת בגזיבו כל שעות היום, בלי להישרף בשמש," מסבירה ברוריה. הצוות דואג לספק לך בסוכה מגבות לחות, ואם אתה צמא, רק תיגש לבר הסמוך ותמצא מגוון משקאות ומיצים טבעיים."

מוצר חדש נוסף שמציעה טיולי טיילת הוא נופש במרכז יוון, בעיירה הררית בשם מצובו, הנמצאת בין צוקי מטאורה, יואנינה וחבל זגוריה מצד אחד, לבין העיר סלוניקי מצד שני. לאחרונה נפתח בעיירה מלון קסום ברמת חמישה כוכבים, מעוצב להפליא, עם בריכה פנימית וחיצונית ונוף יוצא דופן להרים. טיולי טיילת מציעה חבילה מודולארית של שבעה ימים (שישה לילות), הכוללת טיסות, רכב, אירוח על בסיס חצי פנסיון, טיול עם מדריך מקומי בכפרים באזור גם טבילה באגמים יפהפיים, פיקניק בטבע וטעימות יין ומאכלים יוניים ביקב או סדנת בישול. ניתן להחליף שניים או שלושה לילות למלון חמישה כוכבים אחר באזור, או בעיר סלוניקי, ללא תוספת מחיר.

המחירים:

בסן ניקולאס ביי, חבילה בפסח (14-18 באפריל או 15-19 באפריל), בוילה עם שלושה חדרי שינה לחמישה אנשים, כולל רכב וטיסות, תעלה 923 אירו לאדם. חדר לזוג על בסיס חצי פנסיון, טיסות ורכב שכור, יעלה 719 אירו לאדם, ותוספת לילד תעלה 420 אירו.

באמיראנדס, חבילה בפסח (באותם התאריכים), בווילה עם שני חדרי שינה לארבעה אנשים, טיסות ורכב שכור, תעלה 949 אירו. אפשר להוסיף גם ילד.

בעיירה מצובו, מרכז יוון, חבילה למבוגר תעלה 949 אירו, לילד 799 אירו.

30/03/2014