29.03.2024
 
גל מזוקנים ומשופמים מגרמניה ישטוף את ישראל ב-2016!

 

 

מאת חגי רוזן

 

דוברות משרד התיירות הפיצה לתקשורת את הקומוניקט הבא, המזהיר את הציבור בישראל מצונאמי תיירותי של מזוקנים ומשופמים, העתיד לשטוף את הארץ בשנת 2016:

 

הכינו את השפמים! מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי הופתע לאחרונה ביריד בברלין, כשחבורה של גברים משופמים בסגנונות שונים, נכנסה לבקר בביתן הישראלי. אחד מהמבקרים המשופמים, חיים הופמן (65), ישראלי לשעבר שמתגורר בברלין, אמר להלוי כי הצעתו לקיים את האולימפיאדה הבאה של האגודה בישראל (ב-2016) התקבלה ברצון ובעניין רב.

הופמן, שלדבריו לא התגלח מאז שחרורו מצה"ל, אמר כי: "חבריי לאגודה אמרו שמדובר ברעיון מצוין, ואני כבר עובד על זה. יש לי ניסיון טוב מביקורי האחרון בישראל עם כמה מחבריי המזוקנים, שבהתחלה חששו לבוא, אולם במהלך הביקור הם כל כך נהנו שלא רצו לחזור ועד היום הם מדברים על זה".

הופמן מספר, כי אגודת המשופמים והמזוקנים, שקמה ב-1999, מקפידה לערוך אירועים בכל פעם במקום אחר בעולם. עד היום טיילו בין היתר באירופה ובארצות הברית, והגיעו גם עד אלסקה.

הופמן אומר כי לאולימפיאדת השפמים שהוא מתכנן בארץ צפויים להגיע כ-350 מתחרים, שילוו על ידי משפחות, חברים ומעריצים.

ואפילו תמונה צורפה לקומוניקט:

 

ללמדנו שמנכ"ל משרד התיירות שלנו עושה ככל יכולתו לקידום התיירות הנכנסת לארץ, ואינו בוחל אף בזוטי-זוטות. ואם צריך לשם כך להביא אלינו חבורת תמהונים מגרמניה או לעסוק בפיקוח-חניה בים המלח - מי אנחנו שנאמר אפילו מילה?!

הבה נתנחם בעובדה שלפחות השר הממונה עליו משקיע את כל מעייניו בקידום העניינים החשובים בתחום אחריותו. 

 

 

13/03/2014