20.04.2024
 
ראיינאייר בפניית פרסה: מאפשרת גישה לסוכני נסיעות באמצעות טרוולפורט

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת הלואו-קוסט ראיינאייר ומערכת ההפצה הגלובלית טרוולפורט הודיעו השבוע על הסכם לפיו התוכן של ראיינאייר יהיה זמין לסוכני נסיעות משתמשי טרוולפורט.

המדובר בשינוי פרסה במדיניותה של ראיינאייר, אשר במשך יותר מעשר שנים סירבה לאפשר לסוכני הנסיעות גישה למוצריה, ואף הגישה תביעות משפטיות נגד סוכנים שמצאו דרכים לשווק את טיסותיה.

ראיינאייר, המפעילה את אחד מציי המטוסים הגדול בעולם, עם 300 מטוסי בואינג ו-175 מטוסים נוספים בהזמנה, צפויה להטיס השנה יותר מ-81.5 מיליון נוסעים בין 186 שדות תעופה בשלושים מדינות באירופה - רשת היעדים הגדולה באירופה. על פי ההסכם, מחירי הטיסות של ראיינאייר, ועוד שורה ארוכה של שירותים נלווים יהיו זמינים לסוכנים משתמשי טרוולפורט בהדרגה, החל מה-19 במרס. עוד קובע ההסכם כי בחודשים הקרובים תזכה טרוולפורט בבלעדיות על הצגת מוצריה של ראיינאייר.

הבחירה של ראיינאייר לעבוד עם טרוולפורט באה בעקבות השקת פלטפורמת השיווק של טרוולפורט (Travelport Merchandising Platform) בשנה שעברה, ובמיוחד בזכות מרכיב האגרגציה (aggregated shopping) בקו מוצרים זה המיועד לחברות הלואו-קוסט - טכנולוגיה ייחודית לטרוולפורט מאפשרת לחברות הלואו-קוסט לספק את התוכן שלהן באמצעות ממשק API ולא בשיטות התיוק המוקבלות על חברות התעופה המסורתיות, וזאת בעוד שהסוכן המשתמש מציג, משווה ומזמין טיסות ושירותים נלווים עיל אותו שולחן עבודה ובאותו האופן שבו הוא נוהג עם מוצרי הספקים המסורתיים.

במקביל, יפעלו ראיינאייר וטוולפורט ליישום "מיתוג ותוכן עשיר" (Rich Content and Branding) - פתרון המאפשר לחברת התעופה לשלוט באופן הוויזואלי בו מוצגים הטיסות והשירותים הנלווים על שולחן העבודה של סוכן הנסיעות כך שידמו ככל האפשר לתצוגה הוויזואלית באתר החברה עצמה.

בראיינאייר רואים בהסכם התפתחות משמעותית. לדבריהם, יותר מ-22 אחוז מתוך 81.5 מיליון הנוסעים הצפויים השנה יטוסו למטרת עסקים. הם צופים גידול בפלח זה הודות להסכם שיצור חשיפה גדולה יותר של המוצר שלהם למחלקות עסקיות ולחברות ניהול נסיעות עסקים שיוכלו לחסוך כך מיליוני יורו.

בטרוולפורט רואים בבחירה של ראיינאייר הכרה בערך המוסף המיוחד שיש ביכולתה של טרוולפורט להעניק לחברות הלואו-קוסט באמצעות קו המוצרים המוביל בתעשייה, ומצפים ששיתוף הפעולה הבלעדי יוביל להזדמנויות חדשות.

 

 

 

12/03/2014