16.04.2024
 
אי-נט: זינוק בשימוש בכרטיסי אשראי וירטואליים

 

 

שירות חדשות תיירות

 

אי-נט (eNett), מיזם כרטיסי האשראי הווירטואליים, מיקד תשומת לב רבה ביריד התיירות ITB שנערך לפני שבוע בברלין, שבו השתתף כמציג בקטגוריה "טכנולוגיות הנסיעה הצומחות במהירות", וזאת כבר בשנה הראשונה לקיומו בשוק.

אי-נט הוא מיזם משותף של מערכת ההפצה העולמית טרוולפורט וענק האשראי מאסטרכרד. המערכת מחוללת מספר אשראי חדש לכל עסקה שמבצע סוכן הנסיעות, ובכך מבטיחה הגנה גבוהה במיוחד בהליך ההעברה, וכן ערבות לביצועה. השימוש בטכנולוגיה החדשה המכונה VAN (ראשי תיבות של: Virtual Account Number) גדל והולך במהירות הן בזכות יתרונות הבטיחות שלה והן בזכות ייעול ניכר של תהליך התשלומים בענף הנסיעות.

"אנחנו מצפים להרחיב יותר ויותר את מאגר משתמשי המערכת החדשנית שלנו," אמר אננט פאטאל, מנכ"ל אי-נט לאזור אירופה אסיה והמזרח התיכון, והוסיף: "בכנס שערכה לאחרונה טרוולפורט במונקו, 88 אחוז מקמעונאי הנסיעות שהשתתפו בכנס כבר נחשפו למוצר, ו-75 אחוז הביעו נכונות לאמץ אותו במהלך השנה הקרובה."

לדברי פאטאל, האינטגרציה האוטומטית של אי-נט עם כל מערכות הג'י-די-אס היא היתרון העיקרי המושך סוכני נסיעות לאמץ את המוצר. "הפלטפורמה שלנו מקשרת בשקיפות בין ההזמנה של הסוכן למספר כרטיס מאסטרקרד ייחודי, מאפשרת תשלום אוטומטי ומפשטת את הגבייה," המשיך פאטאל. "בענף המתמודד עם תשלומים וגבייה ידניים בעלות של מיליארד וחצי דולר בשנה, השימוש בכרטיס האשראי הוירטואלי יכול לחסוך מיליוני דולרים ולפנות את המשאבים וכוח האדם הנחוצים כיום לעבודה מייגעת ומפרכת זו. משרדי נסיעות השוקלים ליהנות מחיסכון בעלויות הנלווה לשימוש באי-נט גם יישמחו בוודאי לדעת כי עבור כל תשלום לספקים באמצעי זה נעניק למשתמש החזר כספי."

מטרוולפורט ישראל, מפיצה את המערכת בקרב סוכני הנסיעות ארץ, נמסר כי הם ישמחו למסור למעוניינים פרטים נוספים.

 

 

 

12/03/2014