19.04.2024
 
דבורה ברוכשטיין חוזרת לרויאל ג′ורדניאן

 

 

שירות חדשות תיירות

 

לאחר 18 שנים בתפקיד, החליטה הנציגות החדשה של חברת רויאל ג'ורדניאן, המיוצגת בישראל על ידי חברת רום תעופה, על מינויה מחדש של דבורה ברוכשטיין כמנכ"לית החברה בישראל.

ברוכשטיין, נשואה + שלוש, בוגרת תואר תואר ראשון בבלשנות, צרפתית, גיאוגרפיה וסטטיסטיקה מאוניברסיטת תל אביב. ברוכשטיין הקימה את נציגות החברה הירדנית בישראל מיומה הראשון, מיד לאחר חתימת הסכם השלום עם ירדן. ב-18 השנים האחרונות כיהנה כמנכ"לית הנציגות, במהלכן פתחה בפני התיירים הישראלים דרך קצרה וזולה יותר להגיע ליעדי המזרח הרחוק, כגון בנגקוק, מומבאי, וסרי לנקה (קו העומד בפני ביטול בקרוב).

בשנה האחרונה הטיסה רויאל ג'ורדניאן כ-100 אלף ישראלים למזרח הרחוק ולצפון אמריקה. משרדי החברה החדשים עברו לבית הטקסטיל, ברחוב קויפמן בתל אביב. רום תעופה היא בבעלות מיקי אזולאי, הבעלים של רשת משרדי הנסיעות איילה נסיעות ומיזמי תיירות ונדל"ן נוספים.

דבורה ברוכשטיין אמרה: "אני שמחה על המינוי מחדש כמנכ"לית הנציגות החדשה תחת רום תעופה. עומדים בפנינו אתגרים חדשים ויעדים חדשים לקהל הישראלי. בשנה הקרובה ננסה להגביר את פעילותינו בישראל, נוסיף מטוסים חדשים, כגון הבואינג 787 דרימליינר, ואנו מצפים להציע לשוק מושבים בחברת תעופה מהטובות ביותר במחירים תחרותיים".

 

 

05/03/2014