29.03.2024
 
Booking.com שילש כמעט את הכנסותיו בשנה החולפת

 

 

מאת שירן כצנלסון

 

Booking.com, אתר הזמנת המלונות הגדול בעולם, ממשיך להראות צמיחה איתנה בהזמנות המקוונות. שווי הפעילות הכוללת של הזמנות אירוח מקוונות דרך הנייד הוכפל, ומסתכם בלמעלה משמונה מיליארד דולר בשנת 2013, בעוד שבשנת 2012 השווי הסתכם בשלושה מיליארד דולר. במבט לאחור על מקומה של  Booking.com בשנת 2011, היא ראתה רק כמיליארד דולרים בהזמנות מקוונות מהנייד. הערכות מתונות של אנליסטים מנבאות לאתר עלייה בפופולריות במהלך השנים הקרובות.

"יש ב-Booking.com יותר מ-425,000 מלונות ואכסניות, 25 סוגים שונים של חווית אירוח, ואפשרות הזמנה באמצעות כל המכשירים הקיימים, יותר מכל אתר הזמנת לינות מתחרה. תהליך ההזמנה הינו קל ומהיר גם במכשירים הניידים וגם במכשירים השולחניים. האפליקציה איכותית וברמה גבוהה מאוד, דבר המוסיף לחווית הלקוח", אומר פול הנסי, מנהל בכיר באתר. "אנחנו רואים שינוי בהתנהגות הצרכנים. הרבה מאוד עברו לתכנן לבדם, תוך מחקר מעמיק ומקיף של כל האופציות האפשריות והמתאימות. זו הסיבה שאנו מוצאים חשיבות רבה במתן שירותים מקצועיים ואמינים", סיים.

הזמנות מלונות באינטרנט סלולרי, כאמור, נעשו פופולריות במיוחד בזכות אפליקציית ההזמנות הפשוטה של האתר, והגרסה המותאמת שלו לניידים, המאפשרת הזמנות במספר הקלקות קטן מאוד. האפליקציה מוצעת הן ב-iOS והן ב-Android.

 

 

26/02/2014