20.04.2024
 
חברת סרוגו מקימה מלון בוטיק בטבריה בהשקעה של 70 מיליון ש′

 

 

שירות חדשות תיירות

 

משפחת סרוגו, יזמי הנדל"ן והבנייה, מרחיבה את פעילותה בתחום המלונאות. אתמול הודיעה המשפחה כי היא עומדת להקים, באמצעות חברת מלונות צופיה בע"מ אשר בשליטתה, מלון בוטיק חדש בעיר טבריה בסיווג 4 כוכבים. בהקמת המלון החדש, שיכלול 120 חדרים, תשקיע החברה כ-70 מיליון ש', כולל רכישת המגרש. המלון ייקרא "ויסטה לאגם הכנרת" (Vista The Sea Of Galilee) ויתוכנן על ידי פייגין  אדריכלים.

המגרש, בשטח כ-2.5 דונם עליו יקום המלון, נמצא ברחוב הפלמ"ח וממנו נשקף נוף מרהיב של הכנרת ובחזיתו מבנה היסטורי לשימור מהתקופה העותומנית. על הקרקע ניצב כיום שלד מלון אותו החל להקים היזם הטברייני הוותיק יאיר ובמן, אשר בנה כאלף חדרי מלון בעיר טבריה במלונות קלאב הוטל, נהר הירדן ומוריה.

בית המלון החדש אשר יוכר על ידי משרד התיירות ומרכז ההשקעות כמפעל מאושר במסגרת החוק לעידוד השקעות הון, הינו המלון החדש הראשון מזה למעלה מ-25 שנה המוקם בעיר טבריה.

בבעלותה של משפחת סרוגו כיום מלון "ויסטה אילת", אשר הוקם לפני 17 שנים. גם הוא ברמת 4 כוכבים ובו 84 חדרים. המלון באילת יורחב בשנה הקרובה ל-120 חדרים על ידי בניית שתי קומות נוספות.

אומר היזם ראובן סרוגו, מנכ"ל חברת סרוגו: "הכוונה היא להרחיב את הפעילות המלונאית שלנו לכדי רשת מלונות בוטיק בסיווג של 4 כוכבים בפרישה ארצית, אשר תציע שירותי הארחה ונופש ברמה גבוהה ובמחירים שפויים. מעבר לעניין הכלכלי, אנו רואים בהקמת המלון פריצת דרך של ממש בעיר טבריה ומקווה שגם תורחב התשתית התיירותית במקום מופלא ומיוחד זה".

סופי סרוגו יוכלמן, מנהלת השיווק של חברת סרוגו, מוסיפה: "מלון ויסטה אילת זוכה להצלחה ולהישגים כלכליים יפים בזכות הניהול המשפחתי, השירות הייחודי והיחס האישי לאורח, וזו גם תהיה האסטרטגיה הניהולית של הרשת."

חברת סרוגו הינה חברת נדל"ן משפחתית, יזמית ומבצעת, הפועלת כבר כ-40 שנים בתחום הבניה למגורים. עיקר פעילות החברה מתמקדת בבניה ושיווק של פרויקטים בראשון לציון, לצד שיווק פרויקטים גם בהוד השרון, רמת השרון, פתח תקווה ועוד. במקביל, החברה פועלת בתחום ההתחדשות העירונית בערים ראשון לציון, נס ציונה ורמת גן.

 

 

 

10/02/2014