29.03.2024
 
לופטהנזה: מנהל חדש בישראל ותכנית התרחבות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

לופטהנזה תשתלב במדיניות "השמיים הפתוחים" בין ישראל והאיחוד האירופי, אשר מאפשר לחברת התעופה, לראשונה מזה שנים רבות, להוסיף טיסות לנמלי הבית של החברה בגרמניה וכך תציע ללקוחותיה בארץ מגוון עשיר יותר של אפשרויות טיסה למאות יעדים בכל קצות תבל.

"ישראל היא אחד משוקי הצמיחה המרכזיים של כל קבוצת לופטהנזה באיזור, ואנו ערב ההתרחבות המשמעותית ביותר בהיסטוריה של החברה בישראל," מסר רולף קולר (Rolf Koller), מנכ"ל לופטהנזה ואוסטריאן בישראל, במפגש עיתונאים מיוחד לרגל כניסתו לתפקיד והגעתו לארץ.

החל מה-29 במארס, לופטהנזה תוסיף שלוש טיסות שבועיות בקו פרנקפורט - תל אביב ועוד שלוש טיסות שבועיות בקו מינכן - תל אביב, גידול זה מבטא תוספת קיבולת של כ-30 אחוז. כעת לופטהנזה תציע 17 טיסות שבועיות לפרנקפורט ושמונה למינכן, בנוסף לשתי תדירויות שבועיות לברלין. החל מעונת הקיץ הקרובה החברה תפעיל 27 טיסות בין גרמניה לארץ כל שבוע.

אוסטריאן איירליינס מפעילה 14 טיסות שבועיות בין ווינה לתל אביב ומציעה טיסות המשך נוחות לעשרות יעדים במרכז ומזרח אירופה וכן ליעדים נוספים ביבשת האירופית, בצפון אמריקה ואסיה. אוסטריאן ממשיכה לגרוף פרסים עבור מערך הקייטרינג שלה, המביא את מטעמי הקולינריה האוסטרית לכל טיסה. בשנה האחרונה, החברה השקיעה כ-90 מיליון אירו בשדרוג מטוסים רחבי הגוף שהיא מפעילה לטיסות ארוכות טווח. השדרוג כלל הכנסת מושבים חדישים הנפתחים למיטות שטוחות של עד שני מטר במחלקת עסקים ומושבי מחלקת תיירים ארגונומים עם מערכת בידור מן המתקדמות בענף. אוסטריאן מרחיבה את יעדייה ותציעה יעדים חדשים כמו ניוארק ואף תתגבר קווים חשובים כגון, וושינגטון ושיקגו.

כמו כן, חברת סוויס השווייצית מפעילה מספר זהה של טיסות בקו תל אביב - ציריך. עובדה זאת ממצבת את קבוצת לופטהנזה כקבוצת התעופה הזרה המובילה בישראל אשר תשרת את הארץ ב-57 טיסות שבועיות החל מסוף מארס.

"עם הפריסה הרחבה ביותר של יעדי קבוצת לופטהנזה באירופה וברחבי תבל, החברה ערוכה להציע ללקוחותיה בישאל - החדשים והוותיקים - מגוון גדול יותר של אפשרויות וגמישות, החשובה הן לאנשי עסקים ולתיירים" אמר קולר, והוסיף "נוסעים החוזרים לישראל מהחוף המערבי של ארצות הברית, דרום אמריקה, אסיה וערים אירופאיות, ייהנו מעתה מזמני המתנה קצרים יותר בדרכם לישראל, הודות לתוספת הטיסות במינכן ופרנקפורט".

קבוצת לופטהנזה משקיעה סכומים רבים בפיתוח צי חדיש וחסכוני. כיום, צבר ההזמנות שלה עומד על 295 מטוסים, המוערכים בשווי של כ-36 מיליארד אירו, אשר ייכנסו לפעילות עד 2025.


רולף קולר (Rolf Koller), אחד מהמנהלים המנוסים ביותר בקבוצת לופטהנזה, נכנס בשבוע שעבר לתפקיד מנכ"ל לופטהנזה ואוסטריאן בישראל.

קולר מחליף את קרסטן צאנג (Karsten Zang) שמונה לתפקיד המנהל הכללי של לופטהנזה באיחוד האמירויות הערביות ובאיזור המפרץ הפרסי.

"מעבר להיותו אחד מהמנהלים המוכשרים והמנוסים ביותר שלנו, רולף קולר הוא דיפלומט אמיתי, ששירת את לופטהנזה וסוויס נאמנה באסיה, באירופה ולאחרונה גם במזרח התיכון. הוא מביא איתו לתל אביב ניסיון עשיר מהתרבויות השונות ומסביבות העבודה המגוונות בהן פעל," כך מסר קרסטן שפר (Carsten Schaeffer), סגן נשיא לופטהנזה למכירות בדרום מזרח אירופה, במזרח התיכון ובאפריקה.


קולר אכן מילא שורה ארוכה של תפקידי ניהול בכירים באוסטריה בסין, בפולין, בערב הסעודית ומאז 2009 אף שימש כמנכ"ל לופטהנזה באיראן.

קולר (60) יליד ציריך, הוא בוגר המכללה לעסקים וניהול, ב.וו.ס, שבציריך. הוא בעל שלושים שנות ניסיון בתעשיית התעופה, בתחילה עבד עבור סוויסאיר ולאחר מכן עבור סוויס ולופטהנזה. קולר נשוי ואב לבן.

03/02/2014