25.04.2024
 
דוד מימון - מנכ"ל אל על החדש

 

 

שירות חדשות תיירות

דירקטוריון אל על החליט היום, פה אחד, למנות את דוד מימון לתפקיד מנכ"ל אל על, במקומו של אליעזר שקדי הפורש. מימון, הסמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים בחברה, היה עד כה האחראי למדיניות המסחרית והשיווקית שלה, ולמעשה מס' 2 בצמרת אל על. קודם לכן שימש כסמנכ"ל מכירות וכסמנכ"ל שירות בחברה.

מימון מתחיל מיד בחפיפה עם שקדי, וייכנס לתפקידו ב-20 במרס.

דוד מימון הצטרף לחברת אל על לפני תשע שנים. הוא בעל תואר ראשון בסוציולוגיה ומדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי. עד שנת 2000 שירת בשירות הקבע בצה"ל, כשבתפקידו האחרון היה מפקד הבקו"ם, בדרגת אלוף משנה.

יו"ר דירקטוריון אל על, עמיקם כהן, ציין את האמון והתמיכה של הדירקטוריון בדוד מימון, אשר מביא עמו לתפקיד היכרות טובה של ענף התעופה ושל החברה.

חברי הדירקטוריון הודו למנכ"ל היוצא אליעזר שקדי על פעילותו לקידומה של חברת אל על בארבע השנים האחרונות, וציינו כי אישיותו המיוחדת של שקדי, מנהיגותו ותרומתו לחברת אל על ראויות להערכה מיוחדת. שקדי, אלוף במילואים ולשעבר מפקד חיל האוויר, טרם הודיע מה כוונתו לעשות בהמשך הקריירה.

חדשות תיירות מציין כי אתמול הודיע בכיר אחר באל על, סמנכ"ל הכספים ניסים מלכי, על פרישתו לגימלאות.

 

דוד מימון, מנכ"ל אל על הנכנס, אמר היום: "אני מודה למועצת המנהלים על הבחירה ועל הבעת האמון.

אני מודע לגודל האחריות ולאתגרים בפניהם ניצבת אל על ומשוכנע כי יחד עם עובדי החברה, מנהליה ובעלי מניותיה, נצליח להצעיד את החברה בהצלחה רבה."

 

 

29/01/2014