20.04.2024
 
שיט טברנות: שמעון פרנס וחברים במסע מוסיקלי באיי יוון

 

שירות חדשות תיירות

 

שמעון פרנס וחברת התיירות פרייבט גורדון משיקים טיולי שיט לאורך חופי יין ואיי הים האגאי המשלבים מוסיקה, תרבות, טיולים ואוכל יווני משובח. כבר 20 שנה שפרנס מוציא טיולים ליוון, אך זוהי הפעם הראשונה שהוא מגשים את חלומו הישן בחיבור בין שיט לחוויות מהטברנה.

במהלך היום יתקיים מסע בין מפרצים ואיים שחלקם אינם מוכרים לתיירים, בין כפרים, ערים, אתרים היסטוריים וטברנות מקומיות. כל ערב תתקיים חוויה תרבותית אחרת עם המוסיקה והסיפורים של גיבורי הסצינה היוונית בישראל - אריס סאן, עליזה עזיקרי, טריפונס, פוליקר, שלומי סרנגה, גליקריה ועוד. לשיט יתלוו עליזה אביב וחיים רומנו, שיקיימו יחד עם פרנס ערבי פולקלור על גבי היאכטה אשר ישלבו הרצאות, הופעות וסיפורים אודות התרבות היוונית.

השיט ב"טברנה הצפה" בספינה "פנורמה 2" אשר מציעה שיט עם שירות מלא ל-49 נוסעים. הספינה כוללת 25 חדרים עם מקלחת צמודה, טרקלין מרכזי עם טלוויזיה בכבלים, מחשב ואינטרנט, אולם אוכל מרווח, מסעדה ובר, סיפון שמש עם כסאות נח, פלטפורמה המאפשרת ירידה לשחייה במהלך השיט וציוד ספורט לשימוש הנוסעים.

השיט כולל שני מסלולים:

- מסלול שיט באזור האיים הקיקלאדיים בחודש יולי - מסלול של 7 לילות ו-8 ימים הכולל סיורים באיים סירוס, סנטוריני, נקסוס, טינוס, קיאה, בכפר הפסלים פירגוס, ועוד.

- מסלול שיט סובב הפלופונס בחודש אוקטובר - מסלול של 7 לילות ו-8 ימים הכולל סיורים בתיאטרון העתיק של אפידאורוס, פילוס, האי סירוס, העיר העתיקה מונמבאסיה, עיר נמל גיתיון, ביקור באולימפיה, במקדש הרה וזאוס, ובמפרץ קורינתוס.

איש התקשורת שמעון פרנס הוא אחד המקדמים הגדולים של המוסיקה היוונית בישראל. פרייבט גורדון היא חברה בת של מארגנת התיירות גורדון טורס, בניהולה של שירי גורדון, המתמחה בשיט תעלות, נהרות וגולטים.

 

 

 

23/01/2014