20.04.2024
 
נא להכיר: מלון בנג′מין, הרצליה פיתוח

 

מאת נילי ארנועם

 

זה הדבר הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון: מלון "בנג'מין" שנפתח לפני כמה חודשים בהרצליה פיתוח, בלבו של מרכז העסקים וההייי-טק במחצית הדרך בין תל אביב לנתניה, במרחק הושטת יד מגעש, שפיים, רעננה, כפר סבא והסביבה.

הוא לא הוקם כמלון נופש, אם כי המיקום המעולה שלו יכול להיות אטרקטיבי גם לנופשים. אבל קודם כל ולפני הכל זהו מלון לאנשי עסקים, עם שרותי קונסיירז', שמקפיד ליצור קשר עם הלקוח עוד לפני הגעתו ולשמור על קשר שה במהלך שהייתו ולאחר עזיבתו, כדי להכיר מקרוב את הצרכים, הדרישות והעדיפויות של האורח

חדרי מלון מפוארים, הלובי גדול ונעים ומציע פינת ספרייה, בהמשך יש קפה-בר ופינות מפגש לשעות שלאחר העבודה. ומה שלא פחות חשוב וגם לא מובן מאליו בהרבה מלונות אחרים: יש כאן אינטרנט חינם.

את המלון הקים יזם הנדל"ן אבנר לוי, שהוא גם יו"ר ארגון הקבלנים של ת"א יפו ובת-ם, במטרה לתת מענה לכל אותם אנשי העסקים המגיעים לסביבה, בעיקר לכאלה המגיעים לשהות ארוכה.

מנכ"ל המלון, רוני רודיק, מסביר כי מיקומו של "בנג'מין" בלב מרכז הבילוי, המסעדות, בתי הקפה כמו הקרבה לשפת הים, מאפשרים להגיע לפלחי שוק נוספים במהלך השבוע ובסופי השבוע. העיצוב של מרפסת הגג, עם פיסות דשא ירוק ורהיטי גן, נותנת הרגשה של מלון נופש. מכל החדרים הפונים מערבה מוגדרים חדרי דה-לוקס ומשקיפים על אזור הווילות של הרצליה פיתוח, עד קו החוף והים. החדרים הפונים מזרחה הם באותו הגודל אך ללא אותו הנוף.

שטח החדרים לפחות 24 מ"רשטח הנחשב בארץ מרווח. בחלק מהחדרים אמבטיה, בחלק מקלחון. בכל קומה יש גם חדרים עם דלת מקשרת, למשפחות. בכל חדר יש גם נישה גדולה מתחת לחלון עם מזרון, לרביצה או כמיטה שלישית לילדים. המלון המפואר  נפתח כבר בחודש אוגוסטהוא סיים הרצה אבל עדיין גובה מחירי הרצה.

היום יש במלון 113 חדרים, אבל עם פוטנציאל לקומה נוספת ועם אפשרות לסגור חלק מקומת הכניסה לאירועים פרטיים. בקרוב יועמדו לרשות האורחים אופניים בחינםכדי להגיע לשפת הים. בהסדר מיוחד עם מכון כושר סמוך, יכולים אורחי המלון ליהנות גם משירותי חדר כושר גדול ומשוכלל.

אז זהו, קל לזכור: מלון "בנג'מין", כשמו של בנימין זאב הרצל, רחוב המדע 4, בלב אזור העסקים והמסחר בהרצליה פיתוח. מגיעים לשם, איך לא, דרך מדינת היהודים.

 

 

 

23/01/2014