25.04.2024
 
סקר: 75% מהישראלים שיצאו לחו"ל - הזמינו את נסיעתם באמצעות סוכנות נסיעות בשנה החולפת

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל שיתקיים ביום רביעי הקרוב, במעמד שר התיירות לנדאו וכל בכירי ומובילי ענף התיירות בארץ. בכנס ישתתפו גם אורחים מחו"ל, ובראשם יו"ר ארגון UFTAA (הארגון הבינלאומי של סוכני הנסיעות), כמו גם שגרירים בישראל, מנהלי חברות תעופה, מלונאים, תיירנים ועמותות תיירות בישראל. 

 

מתוצאות הסקר עולים, בין היתר, הממצאים הבאים:

  • 75% מהיוצאים לחו"ל מזמינים את כרטיס הטיסה באמצעות יועץ תיירות (במשרד או באינטרנט), 15% באתר האינטרנט של חברת התעופה ו-7% באמצעות אתר אינטרנט בינלאומי. 
  • נתון מפתיע שעולה מהסקר: כ-5% מהישראלים הנופשים בישראל, מזמינים את חופשתם באמצעות אתרים בינלאומיים זרים. בעניין זה ציין מנכ"ל ההתאחדות יוסי פתאל כי מגמה זו היא בראשיתה וצפויה להיות משמעותית בשנת 2014. אתרים בינלאומיים מפעילים אתרים בעברית, כאשר המחירים המפורסמים בהם אינן כוללים מע"מ ומטעים את הקהל הישראלי.

  •  26% מהנוסעים לחו"ל עושים שימוש באפליקציית סלולר לתכנון החופשה וכ - 50% מהיוצאים לחו"ל עושים שימוש באפליקציית סלולר בזמן החופשה בחו"ל.

 

סקר אינטרנט המבוסס על דגימה של מדגם מייצג של האוכלוסיה בישראל . דגימה מתוך פאנל אינטרנטי און ליין. הסקר התבסס על שאלון חכם מבוסס אינטרנט. איסוף הנתונים נעשה במהלך השבוע הראשון של ינואר 2014.

 

מדגם מייצג של 604 משיבים מכלל האוכלוסיה בגילאי 18+. טעות דגימה +/- 3.88%.

 

 

 

19/01/2014