28.03.2024
 
קלמ: אפליקציה חדשה לאייפד

 

 

שירות חדשות תיירות

 

חברת התעופה קלמ משיקה בימים אלו אפליקציית אייפד חדשה שתאפשר לבצע שירותים כגון: הזמנת כרטיסים, צ'ק-אין לטיסה, כירטוס, בחירת מושב במטוס ובחירת יעד לחופשה באמצעות פונקציה חדשנית בתלת מימד, שתשלב את חבריו של הגולש מהפייסבוק. בנוסף, האפליקציה תאפשר להזמין ישירות גם דילים מוזלים לאותו החודש תחת הכותרת Pack & Go.

 

מרטין ואן דרזי, סגן נשיא בכיר סחר אלקטרוני בקבוצת התעופה אייר פראנס/קלמ אומר כי: "האפליקציה פותחה בסיועם של מומחים בינלאומיים בתחום התיירות והנסיעות יחד עם מומחים מתחום העיצוב הדיגיטלי. כחלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח, בחרנו קבוצה של אוהדי המדיה החברתית של קלמ ברשת, אשר סייעה בהעשרת פונקציות הליבה של האפליקציה והעלתה אמצעים לשיפור השימושיות שלה בקרב הגולשים. בנוסף שיתפנו בתהליך גם את חברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה, Flying Blue, על מנת שהאפליקציה תענה במדויק גם על צרכיהם כנוסעים מתמידים."

אחת הפונקציות החדשניות באפליקציה היא בחירת יעד לנסיעה בהתאם לקריטריונים כגון: תקציב אישי, מזג אוויר, זמן הטיסה ליעד וכיו"ב. לאחר הצבת הנתונים המבוקשים, התוצאות יופיעו על גבי גלובוס בעיצוב תלת מימדי, שיעניק פרספקטיבה ויזואלית לאפשרויות העומדות בפניי הגולש כיעדים לחופשה הבאה. זאת ועוד, כערך מוסף, האפליקציה תציג סקירה של היעדים אליהם מגיעה חברת קלמ, בהתייחס למיקום של החברים של הגולש מהפייסבוק. "יכולת זו" מוסיף ואן דרזי, "עורכת חיבור ישיר של האפליקציה עם הפילוסופיה העסקית החברתית בקלמ".

בשלב הראשון, האפליקציה זמינה להורדה עבור iPad ובהמשך תהיה זמינה גם עבור אנדרואיד. את האפליקציה ניתן להוריד ב-App Store ב-11 שפות שונות ברחבי העולם ובהן סינית, פורטוגזית, הולנדית, אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, רוסית, ספרדית ואחרות, כמו כן ניתן להתעדכן אודותיה ובנושאים נוספים בבלוג של קלמ.

 

לינק לצפייה בסרטון אודות האפליקציה החדשה - http://www.youtube.com/watch?v=r_ybCrz1oFA

 

 

 

 

14/01/2014