28.03.2024
 
שר התיירות ביקר במשרדי ארטרא

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

ארטרא (Ortra), חברה מובילה כיום את תחום ארגון והפקת הכנסים הבינלאומיים המתקיימים בישראל, אירחה את שר התיירות לנדאו, יחד עם צוותו ואנשי לשכת מארגני תיירות נכנסת במשרדיה. מטרת הביקור הייתה לסקור וללמוד מקרוב את שוק הכנסים הבינלאומיים הקיים היום בישראל ולהבין מה הפוטנציאל העתידי שלו מפי העוסקים בתחום. ארטרא הציגה לשר את דרכי השיווק והעיסוק היומיומי בהבאת כנסים בינלאומיים לישראל, כמו גם את תרומתם הכלכלית והמוכחת לתיירות הנכנסת לישראל.

מנכ"ל ארטרא, ליאור גלפנד, סקר בפני השר את התחום, מי הגורמים המשמעותיים בו, דרכי פעולה ושיווק והשוני בעבודה מולם. צוינו יתרונותיה של ישראל כיעד מחד ומספר חסרונות וקשיים העולים מהשטח בשלבי השיווק השונים מאידך. בסיום המפגש נערך דיון בנושא התמיכה והסיוע הנדרשים מהממשלה לצורך הגברת פעילות שיווק והבאת כנסים בינלאומיים לישראל ומניעת חסמים. במסגרת הביקור, סייר שר התיירות במשרדי החברה וערך היכרות אישית עם עובדיה. השר הקשיב קשב רב לתהליכי העבודה ופעילות העובדים, כל אחד בתחומו, בהתייחס לביצוע כנסים בינלאומיים בישראל.

חברת ארטרא הפעילה בשוק הכנסים והתיירות מעל 31 שנים, מארגנת ומפיקה כ- 100 אירועים בשנה כאשר כשליש מתוכם הנם בינלאומיים. בנוסף מחלקת התיירות הנכנסת מביאה לישראל כ-10,000 תיירים בשנה.

"תחום הכנסים הבינלאומיים בישראל הנו המכניס ביותר כלכלית למדינה פר תייר - משתתף כנס, בהשוואה לתיירות סטנדרטית אחרת" אמר ליאור גלפנד, "ההכנסה מתייר הכנסים עומדת על כ-2,500 דולר בממוצע לאדם בכנס של חמישה ימים. זו הסיבה שיש לחשוב קדימה, להשקיע בתחום לטובת הגדלת מספר הכנסים הבינלאומיים המתקיימים בישראל ובתוך כך, הגדלת ההכנסות מתיירות".

 

 

 

17/12/2013