29.03.2024
 
איזיג′ט תטוס בין גטוויק לתל אביב

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

שבועיים אחרי שהכריזה על פתיחת קו חדש בין תל אביב לברלין, הודיעה היום חברת הלואו-קוסט איזיג'ט כי תפעיל טיסות מתל אביב גם לנמל התעופה גטוויק שבלונדון, וזאת החל מה-1 באפריל. בקו לגאטוויק תפעיל החברה שלוש טיסות שבועיות, וזאת במקביל ל-11 טיסות בשבוע שהיא מפעילה לסטנסטד, לונדון.

גטוויק הוא נמל התעופה השני בגודלו בממלכה המאוחדת. הטיסות מת"א לגטוויק יתבצעו בימים שלישי, חמישי ושבת. כרטיסי טיסה בקו יהיו זמינים למכירה החל מה-10 בדצמבר באתר האינטרנט של החברה ובאפליקציה הסלולרית שלה.

עם פתיחת הקווים החדשים לברלין ולגאטוויק יגיע מספר יעדי הטיסה של החברה מתל אביב לשבעה: לונדון לוטון (עד 11 טיסות בשבוע), מנצ'סטר (2-3 טיסות בשבוע), ז'נבה (5 טיסות בשבוע), באזל (4 טיסות בשבוע), ורומא (2 טיסות בשבוע) - וכאמור ברלין (3 טיסות בשבוע) וגאטוויק (גם כן 3 טיסות בשבוע).

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזיג'ט בריטניה והמזרח התיכון, אומר כי בשנה האחרונה הטיסה החברה 320 אלף נוסעים לישראל וממנה והוסיף: "אנו בטוחים שעם הרחבת השירות בקווים מתל אביב, מספרים אלה רק ילכו ויגדלו."

איזיג'ט מפעילה צי של יותר מ-200 מטוסים ופועלת ב-130 נמלי תעופה, בהם 50 נמלי התעופה הגדולים ביותר באירופה, מהם היא מפעילה טיסות ליעדים ב-30 מדינות.

לפני שבועיים פרסמה איזיג'ט את התוצאות הכספיות ל-30 בספטמבר, בהן רשמה רווח לפני מס 478 מיליון ליש"ט, גידול של 161 מיליון ליש"ט לעומת התקופה המקבילה. הרווח למושב גדל מ- 2.22 ליש"ט ל-7.03 ליש"ט. מנכ"לית החברה, קרולין מקול, הודיעה כי בעקבות התוצאות הטובות החליטה הנהלת החברה לחלק לבעלי המניות דיווידנד של 308 מיליון ליש"ט.

05/12/2013