19.04.2024
 
שמואל מרום מצטרף כשותף לחברת כנס

 

 

מאת גיורא נוימן

איש התיירות הוותיק שמואל מרום הצטרף כשותף בחברת כנס, אחת החברות המובילות בתחום התיירות הנכנסת ובמיוחד באירגון ועידות וכנסים בינלאומיים. הודעה על הצטרפותו נמסרה בשבוע שעבר ל-35 עובדי החברה. כזכור, לפני מספר חודשים, אחרי סכסוך ארוך ומתוקשר עם אי-די-בי תיירות, נפרד מרום מאחזקותיו בקבוצה וקיבל תמורתן כ-11 מיליון שקלים.

בשיחה עם חדשות תיירות אישר מרום כי השקיע בכנס והוסיף כי מעתה מתחלקת השליטה בחברה באופן שווה בין שלושת השותפים, אלחנן דביר, אבי רוזנר והוא עצמו, כשלכל אחד מהם שליש מהאחזקות. מרום לא מסר כמה השקיע בחברה.

שלושת השותפים בכנס הסכימו את חלוקת התפקידים ביניהם כך: אבי רוזנר יהיה אחראי על הניהול הכללי ועל הכספים, אלחנן דביר אחראי על שימור הלקוחות ומרום ייקח על עצמו את הפיתוח העיסקי, כשהכוונה היא להתרחב לכל תחומי התיירות למיניהם.

 

- מה בעצם אתה מחפש בכנס?

מרום: "כנס היא חברה איכותית בצורה בלתי רגילה, עם אנשים איכותיים ומקצועיים, ומוערכת מאוד בתחום התיירות הנכנסת. מטרת ההצטרפות שלי היא להרחיב את הפעילות שלה לכל תחומי התיירות: טיולי איכות לחו"ל ותיירות יוצאת בכלל, תיירות פנים, תחבורה והסעות בישראל, ייצוג מוצרי תיירות בחו"ל, סיטונאות וקמעונאות - וכל עיסוק תיירותי אחר. החזון שלנו הוא להפוך את כנס בתוך כמה שנים, בנוסף לליבת העסקים הנוכחית שלה באינקמינג, לחברת אחזקות בולטת עם אחיזה בכל מגזרי הענף, חברת אחזקות שתעניק לחברות הבנות חזון וגיבוי כלכלי וניהולי."

על פי התוכנית, התרחבותה של כנס לתחומים חדשים תתבצע על ידי רכישת 50% מהבעלות בחברות תיירות איכותיות קיימות. כבר כעת מתקיימים מגעים עם מספר חברות רלוונטיות.

 

- אתם לא צנועים בתוכניות שלכם.

מרום: "זה באמת אתגר גדול מאוד. אבל לכנס יש את כל התשתיות והאיכויות למקסם את הרעיון הזה. לכנס קשרים בינלאומיים, לי יש קשרים בינלאומיים, אם נעבוד נכון אין סיבה שלא נצליח, כשמבחינתי השמיים הם הגבול."

 

 

 

29/11/2013