26.04.2024
 
סנורמה: גידול של 10% בהפלגות הישראלים

 

מאת גיורא נוימן

חברת סנורמה, הנציגה בישראל של חברת השיט רויאל קריביאן, מדווחת על גידול נוסף של כ-10% בהפלגות היוקרה הבינלאומיות של ישראלים בשנת 2013, וזאת בהמשך לגידול של 15% אשתקד.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה מסביר: "נתון זה משמעותי וחשוב, במיוחד לנוכח הגידול המשמעותי בהזמנות לשנת 2014, שעבר בהרבה את ההזמנות בתקופה המקבילה אשתקד ל-הפלגות ב-2013. במיוחד אנחנו רואים התעניינות גוברת של הציבור הישראלי בחופשות באוניות הגדולות בעולם כגון אואזיס ואלור אוף דה סיז, המתאימות יותר מכל לנופש משפחתי."

הלן בק, מנהלת השיווק לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת רויאל קריביאן, שביקרה בישראל בשבוע שעבר, אמרה במפגש עם כתבי תיירות בתל אביב, כי הביקוש בישראל גדל לכל היעדים: מסלולי השיט באירופה, בארה"ב, באיים הקאריביים, באלסקה ואף באסיה. בק הוסיפה כי הגידול בהזמנות ל-2014 אכן מצביע על כך שהשוק הישראלי מכיר ביתרונותיה של הזמנה מוקדמת, המבטיחה למפליגים את המחירים ואת הזמינות הטובים ביותר.

הלן בק התייחסה גם לחברה הבת סלבריטי קרוז ואמרה: "המודעות למותג זה בישראל הולכת וגוברת, בייחוד להפלגות של שבעה לילות באוניות סלבריטי אקווינוקס וסלבריטי סילואט, בחודשים יוני עד אוגוסט 2014, המתאימות למשפחות וזוגות נופשים אשר מחפשים שירות מעולה ואיכותי באוניות מפוארות ומודרניות."

מנכ"ל סנורמה אורי שנבל ציין את יתרונות ההפלגה בחברה הבת אזאמארה, המציעה חופשות שיט לעשירונים העליונים באוניות קטנות אך יוקרתיות יותר, עם מסלולים ארוכים מהרגיל ועגינות בנמלים רבים שאוניות גדולות אינן יכולות להיכנס אליהם. אניות אזאמארה עברו לאחרונה ריענון בהשקעה של 34 מיליון דולר.

רויאל קריביאן אינטרנשיונל נערכת בימים אלה לקליטת הדור הבא של אוניות הקרוזים: סדרת הקוואנטום. הסדרה החדשה תהיה קפיצת מדרגה דרמטית בעיצוב, ברמת המתקנים, בשפע אפשרויות הבילוי ובמגוון החוויות במהלך ההפלגה: החל מתקן שיציע המראה וצניחה חופשית מגובה של יותר מ-100 מטרים, דרך קרונית תלויה מעל האוניה בסגנון "לונדון איי", וכלה במתחם הספורט והבידור הגדול ביותר בים, עם מכוניות מתנגשות, זירת החלקת גלגליות ועוד. אוניות הקוואנטום יציעו את תאי האורחים הגדולים ומתקדמים ביותר, כולל "מרפסות וירטואליות" ראשונות מסוגן.

האוניה הראשונה מסדרת קוואנטום תושק בנובמבר 2014. בשנת 2015 ו-2016 יצטרפו אליה שתי אוניות אחיות, ובשנת 2016 תושק גם אוניה נוספת מסדרת אואזיס. אורי שנבל הדגיש כי תאגיד רויאל קריביאן הוא כיום היחידי בענף הבונה בו-זמנית ארבע אוניות חדשות.

 

 

29/11/2013