20.04.2024
 
ספא חדש בקיסר פרימייר טבריה

 

 

מאת גיורא נוימן

מלון קיסר פרימייר טבריה השיק לאחרונה ספא מפואר חדש, בהשקעה של 2 מיליון שקלים, במקום מתקני הספא שפעלו במלון בעבר. שדרוג הספא כלל עיצוב חדיש של פנים החלל, תוך יצירת אווירה רגועה של טבע, חדרי טיפולים חדשים, בניית סאונה פינית חדישה (יבשה), תיקרת בריסול יחודית, מלתחות, ומערכות מתקדמות של איוורור, מיזוג ותאורה.

כדי להבדיל אותו ממתקני ספא אחרים הפועלים בטבריה, הוא זכה לשם "ספא חמת קיסר", שם המקפל בתוכו רמז למקור המים המינרליים בהם משתמש המלון - מים המגיעים מחמת גדר.

יובל אברמזון, מנכ"ל המלון, מספר כי המים, בטמפרטורה של 36 מעלות, מגיעים במיכליות מהמעיינות הטבעיים של חמת גדר. המים עוברים מדי יום ריענון וחימום כדי לשמור על ניקיונם ועל הטמפרטורה המקורית שלהם.

מי חמת גדר, העשירים בגופרית וברשימה ארוכה של מינרלים חיוניים, נחשבים לבעלי השפעה טובה על הסובלים מבעיות מחזור הדם, העור, המפרקים והעצמות. לכן למשל נכי צה"ל זכאים לחבילות נופש הכוללות מרחצאות עם מים מינרליים - בתנאי שבמקום הנופש תהיה בריכה מתאימה.

האולם המרכזי והבריכה עברו שיפוץ תוך שימוש בחומרים התואמים את הנוף הטבעי סביב טבריה, כמו אבני בזלת, ועל כך נוספו חיפוי זכוכית והדפס בגווני ירוק על הקיר. יותר מכל גאה מנכ"ל המלון על תקרת הבריסול, שנבנתה מיריעות סינטטיות מיוחדות, היוצרת אפקטים של תנועה ושל השתקפות החיפוי הכחול שבבריכה.

בבריכה, שגודלה 7 על 20 מטרים, פועל מפל מים שאפשר לעמוד תחתיו. מלבד קולות המפל, מושמעת בחלל הספא מוסיקת רקע שלווה. סביב הבריכה מוצבות מיטות מרגוע.

הספא של מלון קיסר מציע מגוון רחב של טיפולים, הן לצרכים רפואיים והן לכיף ומרגוע, והוא פונה גם לאורחי המלון וגם למטופלים המתארחים במלונות אחרים בטבריה. מלבד הטיפולים, מציע המלון מדי יום חמישי ערבי בילוי סביב הבריכה המכונים "לילות לבנים", כולל כיבוד קל. לפי הזמנה מיוחדת ניתן גם לפתוח את הספא לאירועי חצות. "מה שהכי חשוב להדגיש," אומר המנכ"ל יובל אברמזון, "זה שקיסר פרימייר הוא המלון היחידי בטבריה שבו האורח יכול לרדת מחדרו הישר לבריכה המינרלית."

במלון קיסר טבריה 229 חדרים, בהם שבע סוויטות ושני פנטהאוזים. לכל החדרים מרפסת המשקיפה לכנרת ולרמת הגולן. עוד מציע המלון אולמות אירועים, מרפסת ענקית בלובי הצופה אל הנוף, בריכה חיצונית וחנייה.

המלון ממקום בעיר התחתית של טבריה, סמוך לטיילת ולקו המים של הכנרת.

29/11/2013