18.04.2024
 
אייר פראנס: הוזלות לכבוד יום הולדת 80

 

 

שירות חדשות תיירות

 

אייר פראנס מציעה טיסות במחירים צוזלים לרגל 80 שנה להקמתה. המבצע כולל יעדים נבחרים, כגון ניו יורק במחיר 880 דולר, פנמה החל מ-1,080 דולר , פריס (בפורמט מיני) החל מ-380 דולר וליעדים נוספים שמחיריהם מופיעים באתר החברה

בימים הקרובים גם חברת קלמ תציע מחירים מוזלים לטיסותיה: שיקאגו במחיר 960 דולר, לימה ב-1,290 דולר, בייג'ינג ב-900 דולר ועוד.

בימים אלו ולאורך השנה הנוכחית, תציין הקבוצה את יום הולדתה ה-80 של חברת אייר פראנס ואת יום הולדתה ה-94 של חברת קלמ. לצד ההוזלות, מתקיימות פעילויות תרבות ללקוחות החברה במהלך נסיעתם: תערוכת אמנות צרפתית במשרדי אייר פראנס בפריס או פסטיבל הולנד על מטוסי קלמ.  

קלייר טבאקיאן, מנכ"ל אייר פראנס קלמ בישראל מציינת כי: "לרגל חגיגות 80 שנה להקמת פראנס, בחרנו לצאת במבצע מחירים אטרקטיביים ליעדים מבוקשים, להנאתם של לקוחותינו. חגיגות ה-80 שתתקיימנה לאורך השנה, מצטרפות לשלל פעילויות שערכה הקבוצה לטובת לקוחותיה במהלך השנה החולפת כגון: יישום תכניות ייעול ושדרוג מערך הטיסות, הרחבת מערך השירות לנוסעים בכל המחלקות, תגבור תדירויות טיסה לנתיבי תעופה קיימים והוספת יעדים חדשים ברחבי העולם".

רכישת הכרטיסים במסגרת המבצע באתר האינטרנט של החברה או באמצעות הסוכן ותהיה עד ה-11.12.13.

כזכור, במסגרת פורמט Mini או Classic שהשיקה אייר פראנס בתחילת השנה, מציעה החברה לנוסעים שטסים ללא כבודה את האפשרות להוזיל את כרטיס הטיסה שלהם ולרכוש כרטיס טיסה בהצעת ה-"מיני". במידה וירצו להוסיף מזוודה נוספת לכבודת היד, ישלמו על כל מזוודה 30 דולר בעת הצ'ק-אין בנמל התעופה, או 15 דולר במידה ויבחרו לעשות זאת באתר האינטרנט או באמצעות סוכן מבעוד מועד. חשוב להדגיש כי על הקרקע ובמהלך הטיסה כל הלקוחות מקבלים את אותו השירות שמציעים נציגי אייר פראנס.

 

27/11/2013