29.03.2024
 
אל על: UP - מותג לואו-קוסט חדש

 

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

מותג הלואו-קוסט החדש של אל על ייקרא UP. המותג החדש ייתן מענה במתכונת טיסות מוזלות לחמישה יעדים באירופה: ברלין, בודפשט, קייב, פראג ולרנקה, במחיר השקה של החל מ-69 דולר לכיוון מישראל.

מכירת הכרטיסים תחל בשבועות הקרובים והטיסות יתחילו ב-30 במרץ 2014.

מנכ"ל אל על אליעזר שקדי אמר במסיבת עיתונאים לרגל השקת המותג: "אני מצפה ששר התחבורה יודיע מחר בבוקר שהוא פותח את טרמינל 1 גם לחברות תעופה ישראליות שיפעלו במתכונת לואו-קוסט כמו UP".

UP מציעה טיסות מוזלות ומאפשרת ללקוח לשלם רק על השירותים שהוא מעוניין לרכוש. UP מציעה שתי מחלקות שירות בטיסה: מחלקת תיירים ומחלקת תיירים פלוס.

מציעה שני סוגי כרטיסים:

  • כרטיס UP Basic - הכרטיס הבסיסי עליו ניתן לשלם תוספת בגין שירותים כגון כבודה, הושבה, כיבוד בטיסה ועוד, הכל על פי בחירת הלקוח.

  • כרטיסUP Smart - כרטיס הכולל מגוון רחב של שירותים ומציע גמישות בתנאי הכרטיס.

  • חברי מועדון הנוסע המתמיד יוכלו לצבור נקודות גם בטיסות UP (צבירה מופחתת)

  • חברי היוקרה של מועדון הנוסע המתמיד ייהנו ממגוון הטבות ייחודיות ובלעדיות השמורות רק להם, בהתאם למעמדם, גם עבור טיסות UP, הכל כמופיע בתקנון המועדון.

 

השקת המותג תוזיל את רמת המחיר ותגדיל את היקף התדירויות ליעדים שנבחרו:

ברלין: עד 11 טיסות שבועיות

פראג: עד 11 טיסות שבועיות

קייב: עד 11 טיסות שבועיות

בודפשט: עד 11 טיסות שבועיות

לרנקה: עד 6 טיסות שבועיות

סה"כ ליעדי UP עד 50 טיסות שבועיות.

 

UP תציע מחירי השקה מוזלים במיוחד לטיסות במועדים נבחרים בין התאריכים 30.3.14-30.6.14: לפראג ובודפשט החל מ-69 דולר לכיוון מישראל. ללרנקה, קייב וברלין החל מ-99 דולר לכיוון מישראל.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "אנו משיקים היום מותג תעופה חדש ודינמי - UP , המביא בשורה של התחדשות, שינוי ומענה לצרכים המשתנים של עולם התעופה. בכך, אנו מצטרפים למגמה בענף התעופה הבינלאומי ואל חברות התעופה הגדולות בעולם, תוך היותנו קשובים למגוון ההעדפות של קהל הלקוחות. המותג UP מאפשר ללקוח לבנות את המוצר המתאים לו ולבחור עבור מה הוא משלם. אני משוכנע כי המהלך יביא לשיפור יכולת התחרות שלנו, ירחיב את קהל לקוחותינו ויתן מענה טוב יותר לצרכי הנוסע והכל במחירים שווים לכל נפש".

הושבה

הרוכשים כרטיס ב-UP Basic יכולים לבחור מראש להזמין בתשלום של 10 דולר, מקום ישיבה במטוס, בכפוף לזמינות המקומות הפנויים. ניתן לא להזמין בתשלום מקום ישיבה ולקבל הושבה במטוס בהתאם למלאי המושבים שנותרו. במידה והנוסע ביצע צ'ק אין online בחינם ולא הזמין מושב בתשלום, עם הגיעו לשער העלייה למטוס הוא יקבל את מקום הישיבה בהתאם למקומות שנותרו.

נוסעי UP Basic יכולים להזמין מושב מועדף בעלות של 50 דולר או מושב במחלקת תיירים פלוס בעלות של 80 דולר. המחיר המפורסם הוא לנוסע, לקטע טיסה אחד.

מזמיני כרטיס ב-UP Smart זכאים להושבה במחלקת תיירים פלוס, מושב מועדף או מושב במחלקת התיירים בחינם ככל שיש זמינות כאמור במועד ביצוע ההזמנה ובחירת המושב.

ניתן להזמין מקום ישיבה באתר UP, במרכז שירות הלקוחות של UP, אצל סוכני הנסיעות, זאת עד 4 שעות לפני מועד הטיסה כמו גם בשדה התעופה. מומלץ להזמין מקומות ישיבה מוקדם ככל הניתן, על מנת לזכות באפשרות רחבה של בחירה, בכפוף לזמינות מושבים במטוס.

כבודה

כל נוסעי UP יכולים לקחת עמם, ללא עלות, כבודת יד אחת לתא הנוסעים שבמטוס, במשקל של עד 6 ק"ג במידות עד 25*45* 56 ס"מ.

למזמינים UP BASIC העלות עבור מזוודה אחת שמשקלה עד 23 ק"ג ומידותיה עד 158 ס"מ, הינה 20 דולר בהזמנה מראש עד 4 שעות לפני הטיסה ו-40 דולר למשלמים בשדה התעופה.

ניתן להזמין ולשלם עבור הכבודה באתר UP, במוקד השירות של המותג ואצל סוכני הנסיעות.

חברי היוקרה של מועדון הנוסע המתמיד של אל על זכאים למשלוח כבודה לבטן המטוס חינם במגבלות הגודל והמשקל: חברים במעמד פלטינה וזהב זכאים לשלוח מזוודה אחת לבטן המטוס חינם. חברים במעמד טופ פלטינה - זכאים לשלוח שתי מזוודות לבטן המטוס חינם.

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ממשיכים לצבור ולממש נקודות גם בטיסתם ב- UP (צבירה מופחתת) וכן לממש כרטיסי בונוס.

במהלך הטיסה יוקרנו תכני בידור במערכת הווידאו המרכזית, כמו כן יהיו ערוצי שמע. נוסעי מחלקת התיירים יוכלו לרכוש אוזניות בתשלום. נוסעי מחלקת תיירים פלוס יקבלו את האוזניות ללא תשלום כחלק מהשירות במחלקה זו.

ניתן לרכוש מוצרים פטורים ממכס בזמן הטיסה וכמובן גם להזמין מראש באתר UP. דיוטי פרי אל על משרת גם את לקוחות UP והנו זהה במגוון המוצרים.

 

26/11/2013