23.04.2024
 
יונייטד מאפשרת לנוסעים להשתמש במכשירים האלקטרוניים הניידים שלהם בכל שלבי הטיסה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

יונייטד איירליינס קיבלה אישור מסוכנות התעופה הפדרלית (FAA) לאפשר לנוסעים להשתמש במכשירים האלקטרוניים הניידים שלהם בכל שלבי הטיסה. 

הודות לשינוי זה, הטסים ביונייטד ברחבי ארה"ב יכולים להשתמש מעתה באופן בטוח במכשירים האלקטרוניים הקלים והנישאים שלהם - כגון טאבלטים, קוראים אלקטרוניים, משחקים וטלפונים חכמים - במצב של אי-שידור, מזמן העלייה למטוס, בזמן ההסעה וההמראה ועד היציאה מהמטוס לאחר הנחיתה, אלא אם תינתן הנחיה אחרת על ידי איש צוות.

מכשירים אלקטרוניים גדולים כגון מחשבים ניידים, עדיין אסורים בשימוש במהלך ההמראה והנחיתה, ויש לאחסנם באופן בטוח בתא שמעל למושב או באזור אחסון מאושר אחר.

"ברצוני להודות ל-FAA על ששיתפו איתנו פעולה מהר כל כך ואפשרו הטבה משמעותית זו ללקוחותינו", אמר ג'ים קומפטון, סגן יו"ר ומנהל ההכנסות ראשי (CRO) ביונייטד. "הרחבה בטוחה של השימוש במכשירים אלקטרוניים ניידים היא אחת מהדרכים הרבות שבהן פועלת יונייטד כדי לספק חווית טיסה ידידותית יותר למשתמש עבור לקוחותינו".

כיום, רק לקוחות יונייטד בטיסות פנים, נכנסות או יוצאות, בתוך 50 המדינות של ארה"ב יכולים להפעיל מכשירים אלקטרוניים ניידים בגובה של פחות מ-10,000 רגל. חברת התעופה עובדת עם שותפיה האזוריים כדי להרחיב הטבה זו, ומצפה לאפשר ללקוחות את השימוש החדשני במכשירים האלקטרוניים שלהם גם בכל טיסות יונייטד אקספרס הפועלות ב-50 מדינות ארה"ב עד סוף השנה.

נוסעים עדיין עשויים להתבקש לכבות את המכשירים האלקטרוניים במצבים מסוימים, כגון טיסות בתנאי ראות גרועים, ומקבלים תזכורות למלא בקפדנות אחר הוראות צוות המטוס, בכל עת. שיחות קול מטלפונים סלולריים או מכשירים תומכי VoIP אף הם עדיין אסורים במהלך הסעת המטוס, המראות, נחיתות, ובזמן הטיסה.

 

 

13/11/2013