24.04.2024
 
אלפי תיירים נוצרים ישתתפו במיסה חגיגית בהר הקפיצה

 

שירות חדשות תיירות

 

מיסה חגיגית בהובלת הפטריארך הלטיני פואד טוואל, המהווה את הסמכות הנוצרית הקתולית הגבוהה ביותר בארץ הקודש, תתקיים ב-17.11.13 בהר הקפיצה. המיסה תתקיים במסגרת אירועי הסיום של "שנת האמונה" שהוכרזה על ידי האפיפיור בנדיקטוס ה-16 באוקטובר 2012 ועתידה להסתיים בסוף נובמבר 2013.

באירוע שיתחיל בשעה 09:00 צפויים להשתתף אלפי מאמינים קתולים וביניהם צליינים המגיעים מחו"ל - בעיקר מאיטליה, ברזיל וספרד וחברי הקהילה הקתולית בארץ ומהמדינות השכנות. האירוע מהווה הקדמה לאירוע חתימת שנת האמונה שיתקיים בוותיקן שבוע לאחר מכן ב-24.11.2013.

לפני המיסה יצפו המשתתפים בתכנית אמנותית שתכלול הופעת מקהלות של קהילות קתוליות בעולם ולסיום - יריד שיכלול דוכני מזון ומזכרות על ההר ובמרכז נצרת. בשעה 14:30 תיערך קבלת פנים בעיר נצרת, במעמד הפטריארך הלטיני ושר התיירות. בקבלת הפנים ישתתפו אנשי הכנסיה ושגרירים זרים.

משרד התיירות סייע לקיום האירוע בהכשרת התשתיות במקום. כמו כן יארח המשרד כ-50 כתבים מכלי תקשורת נוצריים מובילים בעולם שיסקרו את אירועי "יום האמונה הבינלאומי" בשידור חי לרחבי העולם. על פי הערכות, האירוע צפוי לתרום לשיווק ישראל בעולם כיעד מועדף לתיירות הנוצרית, המהווה את עיקר התיירות לישראל.

לפני כחודש אירח שר התיירות לנדאו את הפטריארך הלטיני בלשכתו בירושלים. במשרד התיירות מציינים, כי מדובר בשיתוף פעולה ייחודי בין הכנסייה הקתולית וממשלת ישראל, ומביעים תקווה כי שיתוף הפעולה יימשך.

 

 

07/11/2013