26.04.2024
 
איגיאן אחרי המיזוג עם אולימפיק: 15 קווים חדשים

 

 

 

שירות חדשות תיירות

 

בשנת 2014 תגדיל חברת התעופה היוונית איגיאן איירליינס בצורה משמעותית את היקף טיסותיה הבינלאומיות והפנימיות, תוסיף 15 יעדי טיסה חדשים מאתונה, ותגיע לידי פריסה של 250 קווים, מתוכן 205 קוים בינלאומיים והיתר טיסות פניים ביוון.

זו תחזית ההתפתחות של איגיאן איירליינס בשנה הבאה, בעקבות רכישת חברת התעופה אולימפיק. במסיבת עיתונאים באתונה לסיכום עסקת הרכישה, הודיעו מנהלי החברה, כי בטווח הקרוב, בין 6 ל-14 החודשים הבאים, ימוזגו ציי המטוסים של שתי החברות לצי אחד, ישופר קשר האווירי בין יוון לעולם הרחב וייעשו צעדי חיסכון בהיקף של 35 מיליון אירו בשנה, בשנים הקרובות. אשר להוזלת תעריפי הכרטיסים, כבר הודיעה איגיאן על שתי מערכות תעריפים חדשות, שיוזילו בצורה משמעותית את מחירי הטיסות לאתונה, כולל תעריף אחד של החל מ-24 אירו מחיר מיעדים שונים לאתונה.

בטיסות הבינלאומיות יתווספו בשנה הבאה 15 יעדים חדשים, ביניהם ברמינגהאם, מרסיי, ציריך, המבורג, קופנהאגן, ערים בסקנדינביה וסלובניה.

מנהלי איגיאן הודיעו, כי לחברה המאוחדת החדשה נטלה על עצמה מחוייבות לתרום תרומה מכרעת לכלכלת יוון, לתיירות אל יוון וממנה ולקהל הנוסעים של שתי חברות התעופה.

 

 

 

06/11/2013