16.04.2024
 
יריד WTM מתקיים בלונדון בימים אלה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

WTM, יריד התיירות השני בגודלו בעולם, מתקיים השבוע בלונדון. ביריד משתתפים כ-50,000 אנשי מקצוע מתחום התיירות, כ-5000 מציגים, מ-184 מדינות.

במהלך הביקור בתערוכה נפגש שר התיירות לנדאו עם המזכיר הכללי של UNWTO, ד"ר טאלב ריפאי, ועם ראש הסוכנות הפדרלית לתיירות של רוסיה, אלכסנדר רדקוב. כמו כן נפגש מנכ"ל המשרד, אמיר הלוי, עם נציגי חברת התעופה ראיינאייר כדי לדון בבקשתה להוזיל את אגרות הנחיתה במטרה לקדם פתיחת קווי תעופה בתעריפים מוזלים לישראל.

המנכ"ל הלוי נפגש גם עם מנהל המסחרי של חברת הטיסות המוזלות איזיג'ט בבריטניה, יו אייטקן. בפגישה דובר על הרחבת מערך הטיסות של החברה לישראל מיעדים נוספים מאירופה. הלוי הביע בפני אייטקן הערכה על כך שאיזיג'ט היתה בין החברות הראשונות שגילתה את הפוטנציאל הגדול של הפעלת טיסות מוזלות לישראל והוסיף, כי המשרד יפעל להמשך וחיזוק השותפות אתה. במשרד התיירות מעריכים כי בעקבות כניסתו לתוקף של הסכם "שמיים פתוחים", יורחב בהתמדה היצע היעדים מהם מופעלות טיסות מוזלות לישראל - שיביא לפריצת דרך בהגדלת תנועת התיירות לישראל לטובת המשק.

הביתן הישראלי, ששטחו צומצם השנה במהלך של התייעלות, משתרע על פני 420 מ"ר והפעילות בו עומדת בסימן הסכם השמיים הפתוחים, כאמור, פתיחת מלונות חדשים של רשתות בינלאומיות בישראל (דוגמת "וולדורף אסטוריה") וכן שימור סוכנים ואיתור חדשים המעוניינים לשווק את ישראל כיעד תיירותי.

ביריד משתתפים כ-40 נציגי תעשיית התיירות של ישראל, ובהם רשתות בתי מלון, חברות תעופה, מארגני תיירות נכנסת, יזמים עסקיים, נציגי רשויות מקומיות ועוד.

מתחילת השנה ועד לחודש ספטמבר ביקרו בישראל כ-130,000 תיירים מבריטניה (מדינת המקור הרביעית בתיירות לישראל), עלייה של 3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

05/11/2013