20.04.2024
 
מנכ"ל ראיינאייר קורא לך

 

 

מאת שירן כצנלסון

 

לאחר שחברת התעופה שלו קיבלה את הדירוג הגרוע ביותר בשביעות רצון בבריטניה, מייקל אולירי, מנכ"ל ראיינאייר, פונה בבקשה לקהל הלקוחות ליצור קשר דרך אתר החברה ולהציע רעיונות כיצד ניתן לשפר את חברת התעופה.

את טופס ההצעה כעת ניתן למצוא באתר האינטרנט של חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה, ובו ניתן להציע שינויים רצויים בהתנהלות החברה.

אולירי פנה לציבור הרחב במסיבת עיתונאים שערך לרגל האירוע: "במהלך 29 השנים האחרונות, גדלה ראיינאייר והטיסה כמות נוסעים עצומה, ובכל זאת אנו רוצים להמשיך ולשפר את השירותים שלנו, ופה אתם יכולים להשפיע. אנא שלחו אליי את הצעותיכם לגבי איך החברה יכולה לשפר עוד יותר את השירות ללקוח. כל ההצעות יוכרו בהכרת תודה על ידי. אני מצפה לשמוע מכם".

 

 

 

18/10/2013