29.03.2024
 
בריטיש: מסלול מיוחד לטסים ללא מזוודה באירופה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

 

בריטיש איירווייס מציעה ללקוחותיה שני מסלולים חדשים: טיסה בתוך אירופה ללא מזוודה, המעניקה לנוסעים חסכון של עשרות דולרים לכרטיס, ומסלול גמיש המאפשר לנוסעים לבצע שינויים בכרטיס ביום הטיסה ללא תשלום וכן לבחור את המושב יומיים לפני הטיסה.

במסלול כבודת-יד בלבד (HBO - Hand Baggage Only), יכולים הנוסעים לטוס בין בריטניה ל-90 יעדים שונים ברחבי אירופה מבלי לשלם את עלות ההעלאה של מזוודה לבטן המטוס, ובכך לחסוך עשרות דולרים לכרטיס. במסלול זה יכולים הנוסעים לטוס עם מזוודת עליה למטוס וכן עם תיק יד או מחשב נייד, ללא תשלום נוסף.

במסלול ה-Semi-Flex Fare הגמיש, נהנים הנוסעים למכסת כבודה נדיבה, אוכל ומשקאות ללא תשלום, ובנוסף - ביצוע שינויים בכרטיס ביום הטיסה ללא תשלום וכן לבחור את המושב יומיים לפני הטיסה.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל: "המסלול הגמיש החדש מאפשר לנו להציע לנוסעים שלנו לעדכן אותנו על השינויים של הרגע האחרון לפני הטיסה. כך, למשל, אנשי עסקים ש'נתקעו' בפגישה חשובה ויודעים שהם הולכים לאחר לטיסה, יכולים להחליף בקלות את הטיסה וללא תשלום. בתור בונוס נוסף, יכולים הנוסעים במסלול החדש לבחור את מושב הטיסה 48 שעות מראש, ולא רק 24 שעות מראש כמו במסלול הרגיל".

 

15/10/2013