28.03.2024
 
רימונים חידשה את מתחם חמי טבריה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב חידשה בימים אלה את מרכז המרפא של חמי טבריה והיא משיקה אותו תחת השם "רימונים חמי טבריה".

לדברי ערן קויאטק, מנכ"ל רשת מלונות רימונים: "בימים אלה סיימה החברה תהליך אסטרטגי לשיפוץ ולשדרוג מתחם רימונים חמי טבריה המחודש. מדובר במרכז מרפא מציע בריכות מים תרמו מינראליות ומגוון רחב של טיפולים רפואיים. המתחם נפתח לפני זמן רב ומאז לא עבר כל שיפוץ או שינוי והחלטנו להרים את הכפפה ולפתוח את המתחם תחת מיתוג מחודש. כמו כן החליטה הרשת להתאים את "רימונים חמי טבריה" לציבור הדתי והחרדי ולכן אנו מציעים רחצה נפרדת לנשים וגברים, כמו כן, המתחם אינו פועל בשבת".

השיפוץ הרחב כולל בין היתר: חידוש חדרי הטיפולים מהיסוד ושדרוגם, שיפוץ מכון הפיזיותרפיה ושיפוץ חדרי המלתחות והשירותים. במתחם בריכות מים תרמו מינראליות עם שילוב ייחודי של סגולות מרפא שלא קיימות במעיינות מרפא אחרים בעולם. בנוסף, ישנם חדרי טיפולים המציעים מגוון רחב של טיפולים רפואיים וביניהם: מעטפת בוץ מינראלית ייחודית, טיפולי אמבטיות מינרליות, פדיקור רפואי ועוד.

ברימונים חמי טבריה קיים מכון פיזיותרפיה והידרותרפיה המעניק סדרות של טיפולים שיקומיים לחברי קופ"ח מכבי, כללית, כללית מושלם, מאוחדת, שילומים ומשרד הביטחון. במכון הפיזיותראפיה מכשור חדיש, סאונה יבשה ובריכה טיפולית תרמו מינראלית. הרחצה במתחם הינה, כאמור, בהפרדה מוחלטת לנשים ולגברים, המתאימה במיוחד למגזר הדתי/ חרדי.

מחיר כניסה לאדם - 65 ש'.

 

 

13/10/2013