28.03.2024
 
בכירי תקשורת היספנית בביקור בארץ בהזמנת משרד התיירות

 

 

שירות חדשות תיירות

 

שר התיירות לנדאו נפגש אמש עם בכירי התקשורת ההיספאנית בעולם. בין האורחים: מבכירי רשת הטלוויזיה הגדולה ביותר בעולם הלטיני - "יוניויז'ן", והמפיק בפועל של NBC יוניברסל, סזאר קונדה, אחת השחקניות הפופולריות ביותר במכסיקו עם כ-1.9 מיליון עוקבים בטוויטר אנג'ליקה וולה, מנחת תכנית האירוח הנצפית ביותר ברשת התקשורת "יוניוויז'ן", ג'סיקה מולדונאדו, העיתונאית ומנחת מגזין החדשות של סוף השבוע ב-"יוניויז'ן", פמלה סילבה קונדה ועוד.

מטרת הביקור היא לחשוף את האטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי, לשפר את תדמיתה בקרב מובילי דעת הקהל בציבור ההיספני בצפון אמריקה ובדרומה ולמנף את הקשרים בין ישראל לאמריקה הלטינית.

במסגרת הביקור צפויים אנשי התקשורת ההיספנים להיפגש עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ולקיים מסיבת עיתונאים במלון ענבל בירושלים. עד כה הספיקו האורחים לסייר בעיר העתיקה בירושלים, באתרי תיירות קדושים לנצרות ובאתרים הלאומיים של ישראל ולהיחשף לגוון החיים הצבעוני והתוסס של ישראל במקומות בילוי ומסעדות בירושלים ובתל אביב. האורחים דואגים לכל אורך שהותם לעדכן את חשבונות הפייסבוק והטוויטר שלהם בעשרות תמונות מהארץ.

האירוח הוא פרי יוזמה משותפת של משרד התיירות עם -America voices ארגון יהודי שמטרתו להנגיש את ישראל למעצבי דעת קהל מארה"ב ומדינות שכנות לה, ולהחדיר מסרים ישראליים לציבורים בחו"ל. במסגרת הפעילות, מארחים משרד התיירות וארגון America voices ידוענים, שחקנים ועיתונאים בולטים במגוון פרויקטים הכוללים ביקורים בארץ.

 

 

 

 

 

 

 

 

10/10/2013