24.04.2024
 
פתאל תפסיק לנהל את לה מרידיאן ים המלח

 

  

שירות חדשות תיירות

 

רשת מלונות פתאל תפסיק לנהל את מלון מרידיאן ים המלח, החל ב-1 בינואר. כך החליטו הרשת וקבוצת נהל של איש הנדל"ן הנרי טייג, בעלי המלון, עם סיומו של ההסכם בן עשר השנים בין שני הצדדים.

עם הפרידה משירותי הניהול של רשת פתאל יוותר המלון גם על המותג "לה מרידיאן".

מטעם בעלי הנכס נמסר כי החל מינואר 2014 ישא המלון את השם "דייוויד ריזורט אנד ספא" (David Resort & Spa), והוא יופעל באופן עצמאי על ידי קבוצת נהל. בבעלות הקבוצה גם מלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, ובימים אלה היא בונה שני מגדלים צמודים בני 26 קומות כל אחד בפינת הרחובות הירקון והירדן בתל אביב, בהם עתיד להיפתח מלון של 250 חדרים שיישא את השם "מגדלי טיילת דוד". השם דוד בשמות שלושת הנכסים הוא לזכרו של המשקיע דוד טייג ז"ל, מייסד הקבוצה ואביו של הנרי טייג.

בנוסף לאלה, מחזיק טייג בבעלות על מלון גראנד קורט בירושלים, על מלון גראנד ביץ' בתל אביב וכ-40% מהבעלות על הילטון תל אביב.

בעשור הקודם נחשב מרידיאן ים המלח, שבו כ-580 חדרים, למלון הדגל של רשת פתאל באזור ים המלח, אך בשנים האחרונות מעמדו נשחק ואת מקומו כמלון הדגל של הרשת תפס הרודס. לצד מלון הרודס מפעילה כיום פתאל בים המלח את המלונות לאונרדו, לאונרדו קלאב ולאונרדו אין. וזאת בנוסף ל-25 בתי מלון באזורים אחרים ברחבי הארץ.

יצויין כי במהלך 2014 צפויה רשת פתאל לפתוח ארבעה מלונות חדשים בהרצליה, אשקלון, נתניה וטבריה.

 

 

 

02/10/2013