20.04.2024
 
עובדי ממ"ן יפגינו מחר מול משרדי רשות שדות התעופה

 

 

שירות חדשות תיירות

 

מאות עובדי ממ"ן יפגינו מחר החל מ-8:00 בבוקר מול הנהלת רשות שדות התעופה. במקביל ינקטו עובדי רש"ת בפעולות סולידריות. בהפגנה ישתתפו גם נציגי ההסתדרות וגם עובדים מרש"ת.

כזכור, מחר אמורים המתמודדים במכרז להציע את מעטפות המחיר. אולם נושא זכויות העובדים אינו נכלל במכרז. בית המשפט הודיע אתמול כי אינו יכול להתערב זאת לאחר שהפרקליטות הציגה מכתב כי דברי שר התחבורה על שמירה על זכויות עובדים במכרזים אינם מדיניות אלא המלצה בלבד.

יו"ר ועד עובדי ממ"ן, רפי סוזין: "נראה כי שר התחבורה והנהלת רש"ת אינם סופרים 500 משפחות קשות יום. היינו היום בהסתדרות הם הבטיחו לנו גיבוי מלא. העמדה של ההסתדרות ושלנו היא אחת - כל מי שיזכה במכרז יצטרך להיכנס למו"מ עם ההסתדרות לגבי הסדרת התנאים שלנו. ההסתדרות נחושה לנהל מאבק מול כל זכיין בכל הדרכים העומדים לרשותה על מנת שעובדי ממ"ן ימשיכו להיות מועסקים במסופי המטען. גם פנחס עידן, יו"ר ועד עובדי רש"ת, הודיע להנהלה כי זוכה במכרז שלא יסדיר את תנאי העבודה שלנו לא יהיה בשדה. לנו אין מה להפסיד. אנחנו עובדים מבוגרים בלי שום אפשרות תעסוקה חליפית. זה מאבק על חיינו ומבחינתנו מי שלא יספור אותנו לא יהיה".

01/10/2013